KudoZ home » English to Croatian » Law/Patents

paragraph A is without hindrance to terms under which...

Croatian translation: članak A ne predstavlja smetnju uz uvjete pod kojima...


21:49 Aug 12, 2002
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: paragraph A is without hindrance to terms under which...
Znam o čemu se ovdje radi, ali treba mi uobičajeni pravni izraz.
Unaprijed hvala
K.
xxxkatica
Croatian translation:članak A ne predstavlja smetnju uz uvjete pod kojima...
Explanation:
Ovo je hrvatska formulacija gornje rečenice - jedino sam takvu uspio naći u mnoštvu zakona i podzakonskih akata kojima se bavim
Selected response from:

dkalinic
Grading comment
Hvala.Mislim da je ipak ...."smetnju odredbama..."


4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4članak A ne predstavlja smetnju uz uvjete pod kojima...dkalinic
4zapreka, smetnjabergazy


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zapreka, smetnja


Explanation:
Bolje pojašnjenje nemam.

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
članak A ne predstavlja smetnju uz uvjete pod kojima...


Explanation:
Ovo je hrvatska formulacija gornje rečenice - jedino sam takvu uspio naći u mnoštvu zakona i podzakonskih akata kojima se bavim

dkalinic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 88
Grading comment
Hvala.Mislim da je ipak ...."smetnju odredbama..."