KudoZ home » English to Croatian » Law/Patents

concurrence of offenses

Croatian translation: stjecaj kaznenih djela


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:concurrence of offenses
Croatian translation:stjecaj kaznenih djela
Entered by: Sandra Milosavljevic-Rothe

19:43 Mar 30, 2003
English to Croatian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: concurrence of offenses
na nemačkom: Tateinheit

To je kad se jednim istim prekršajem ili krivičnim delom krši više različitih krivičnih zakona ili jedan isti zakon više puta (različiti članovi istog zakona). Treba mi službeni naziv na hrvatskom/srpskom/bosanskom.

Hvala unapred!
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
stjecaj kaznenih djela / stjecaj krivičnih djela
Explanation:
U Hrvatskoj:
stjecaj kaznenih djela

"Stjecaj kaznenih djela

Članak 60.

(1) Ako počinitelj s jednom ili više radnji počini više kaznenih djela za koja mu se istodobno sudi, sud će za svako od počinjenih kaznenih djela utvrditi kazne prema zakonu a zatim će izreći za sva ta djela jedinstvenu kaznu.

(2) Vodeći računa o tome da se s obzirom na posebnosti višestrukog počinitelja kaznenih djela i njihov međusobni odnos s obzirom na vrstu i vrijeme njihova počinjenja jedinstvenom kaznom treba postići svrha kažnjavanja, sud se pri odlučivanju o njenoj vrsti i mjeri mora držati ovih pravila:

a) ako je za jedno od kaznenih djela počinjenih u stjecaju utvrdio kaznu dugotrajnog zatvora a za drugo ili ostala kaznena djela kaznu zatvora ili novčanu kaznu, izreći će kaznu dugotrajnog zatvora..."


U BiH:

Stjecaj krivičnih djela

"Član 46.

(1) Ako je učinitelj jednom radnjom ili s više radnji učinio više krivičnih djela za koja mu se istodobno sudi, sud će najprije utvrditi kazne za svako od tih djela, pa će za sva ta djela izreći jedinstvenu kaznu zatvora ili dugotrajnog zatvora.

(2) Jedinstvenu kaznu sud će izreći po ovim pravilima:

1) ako je za neko od krivičnih djela učinjenih u stjecaju utvrdio kaznu dugotrajnog zatvora, izreći će samo tu kaznu..."
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
to je pravi naziv!

u srpskom: sticaj krivičnih dela

meni u stvari treba na "crnogorskom" - pa ću ipak uzeti srpski

puno hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2stjecaj kaznenih djela / stjecaj krivičnih djela
Vesna Zivcic
3istovremneno kršenje više krivičnih zakona ....
Gordana Podvezanec


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
istovremneno kršenje više krivičnih zakona ....


Explanation:
Ako je učinilac jednom radnjom ili sa više radnji učinio više krivičnih dela za koje se istovremeno sudi, sud prethodno Utvrđuje kazne za svako od tih dela, pa će za sva ta dela izriče jedinstvenu kaznu a uslovnom osudom sud učiniocu utvrđuje kaznu i istovremeno određuje da se ona neće izvršiti ako osuđeni za vreme koje odredi sud ne učini novo krivično delo.


http://www.sirius.co.yu/lex/sudska_praksa.php?id=OO 2000 2...

nadam se da je gornji link od pomoći..
pozdrav
gp


--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-30 20:50:19 (GMT)
--------------------------------------------------

istovremeno vršenje više krvičnih djela

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
stjecaj kaznenih djela / stjecaj krivičnih djela


Explanation:
U Hrvatskoj:
stjecaj kaznenih djela

"Stjecaj kaznenih djela

Članak 60.

(1) Ako počinitelj s jednom ili više radnji počini više kaznenih djela za koja mu se istodobno sudi, sud će za svako od počinjenih kaznenih djela utvrditi kazne prema zakonu a zatim će izreći za sva ta djela jedinstvenu kaznu.

(2) Vodeći računa o tome da se s obzirom na posebnosti višestrukog počinitelja kaznenih djela i njihov međusobni odnos s obzirom na vrstu i vrijeme njihova počinjenja jedinstvenom kaznom treba postići svrha kažnjavanja, sud se pri odlučivanju o njenoj vrsti i mjeri mora držati ovih pravila:

a) ako je za jedno od kaznenih djela počinjenih u stjecaju utvrdio kaznu dugotrajnog zatvora a za drugo ili ostala kaznena djela kaznu zatvora ili novčanu kaznu, izreći će kaznu dugotrajnog zatvora..."


U BiH:

Stjecaj krivičnih djela

"Član 46.

(1) Ako je učinitelj jednom radnjom ili s više radnji učinio više krivičnih djela za koja mu se istodobno sudi, sud će najprije utvrditi kazne za svako od tih djela, pa će za sva ta djela izreći jedinstvenu kaznu zatvora ili dugotrajnog zatvora.

(2) Jedinstvenu kaznu sud će izreći po ovim pravilima:

1) ako je za neko od krivičnih djela učinjenih u stjecaju utvrdio kaznu dugotrajnog zatvora, izreći će samo tu kaznu..."



    Reference: http://www.foi.hr/~tbelovic/kz.htm
    Reference: http://www.bhstring.net/ppztk/kz/glava03.htm
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 849
Grading comment
to je pravi naziv!

u srpskom: sticaj krivičnih dela

meni u stvari treba na "crnogorskom" - pa ću ipak uzeti srpski

puno hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
2 hrs

agree  Franka72
22 days