KudoZ home » English to Croatian » Law/Patents

minor importance

Croatian translation: manja važnost


11:00 May 18, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: minor importance
...unless such breach or failure does not justify this termination with its consequences in view of its minor importance.
xxxmarijana1
Croatian translation:manja važnost
Explanation:
Mislim da je ovo adekvatnije - vjerujem kako se u rečenici u biti govori o "manjem zlu", no trebao bi širi kontekst. Prekid (nasilni) procesa rezultira u ovom primjeru greškom/kvarom, no posljedice imaju manju važnost od mogućih posljedica ukoliko se proces ne zaustavi.
Selected response from:

Pike
Croatia
Grading comment
zahvaljujem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4manja važnost
Pike
5manji značaj
Stanka Vitlov
4manje vrijedno
A.Đapo


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
manje vrijedno


Explanation:
so it would be- s obzirom na njenu manju vrijednost.


A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 91

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
manja važnost


Explanation:
Mislim da je ovo adekvatnije - vjerujem kako se u rečenici u biti govori o "manjem zlu", no trebao bi širi kontekst. Prekid (nasilni) procesa rezultira u ovom primjeru greškom/kvarom, no posljedice imaju manju važnost od mogućih posljedica ukoliko se proces ne zaustavi.

Pike
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 683
Grading comment
zahvaljujem

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Zebec
6 hrs

agree  Gordana Podvezanec
7 hrs

agree  Aida.: manja vaznost u ovom slucaju
14 hrs

agree  Tanja Abramovic
15 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
manji značaj


Explanation:
s obzirom ns njegov msnji znsčsj po....
ovisi o kontekstu

Stanka Vitlov
Native speaker of: Native in CroatianCroatian