KudoZ home » English to Croatian » Law/Patents

Public Liability Cover

Croatian translation: osiguranje od odgovornosti (poslodavca prema djelatnicima)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Public Liability Cover
Croatian translation:osiguranje od odgovornosti (poslodavca prema djelatnicima)
Entered by: Darija Racanovic

15:36 Nov 5, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents / Hotelijerstvo
English term or phrase: Public Liability Cover
Proprietors of hotel may be asked to provide evidence that Public Liability Cover is being maintained
Sonja Bulesic Milic
osiguranje od odgovornosti (poslodavca prema djelatnicima)
Explanation:
Pretpostavljam da se o tome radi.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-05 16:03:58 (GMT)
--------------------------------------------------

Ref.: http://www.instant-liability-insurance.co.uk/
Selected response from:

Darija Racanovic
Germany
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5osiguranje za obavljanje djelatnosti (UK)Natka
4polica osiguranja od građanskopravne odgovornostiagram
2 +1osiguranje od odgovornosti (poslodavca prema djelatnicima)Darija Racanovic


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
osiguranje od odgovornosti (poslodavca prema djelatnicima)


Explanation:
Pretpostavljam da se o tome radi.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-05 16:03:58 (GMT)
--------------------------------------------------

Ref.: http://www.instant-liability-insurance.co.uk/


    Reference: http://paun.hr/osiguranja.htm#osod
Darija Racanovic
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 17
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
2 hrs
  -> Hvala.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
osiguranje za obavljanje djelatnosti (UK)


Explanation:
U vasem slucaju trebalo bi da su osiguranjem pokrivene osobe zaposlene i gosti u hotelu za slucaj tjelesnih povreda, a polisa pokriva i materijalnu stetu nanijetu obavljanjem djelatnosti.

S obzirom da su osiguranja vrlo razlicita od zemlje do zemlje, provjerite.

U SAD bi za ovo trebalo nekoliko raylicitih polisa osiguranja.

Sretno,
Natka





    Reference: http://www.instant-liability-insurance.co.uk/
Natka
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 47

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
public liability cover
polica osiguranja od građanskopravne odgovornosti


Explanation:
Vladimir Ivir: Hrvatsko-engleski poslovno-upravni rječnik.

agram
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 58