KudoZ home » English to Croatian » Law/Patents

rights of attribution

Croatian translation: Pravo na priznanje autorstva


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rights of attribution
Croatian translation:Pravo na priznanje autorstva
Entered by: Daniela Miklic Belancic

19:29 Nov 6, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents / media, web
English term or phrase: rights of attribution
moral rights (including rights of attribution and rights of integrity)
ihodak4
Pravo na priznanje autorstva
Explanation:
moralna prava (koja uključuju pravo na priznanje autorstva i pravo na poštivanje autorskog djela i časti ili ugleda autora)

Izvadak iz Zakona o autorskim pravima -
Autorsko pravo sadržava imovinskopravna ovlaštenja (u nastavku teksta "autorska imovinska prava") i osobnopravna ovlaštenja (u nastavku
teksta "autorska moralna prava").
Članak 27.
Autorska moralna prava čine: pravo autora da bude priznat i označen kao tvorac djela, pravo autora da se usprotivi svakom deformiranju, sakaćenju ili drugom mijenjanju djela i pravo autora da se usprotivi svakoj upotrebi djela koja bi vrijeđala njegovu čast ili ugled.

Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Pravo na priznanje autorstva
Daniela Miklic Belancic
3 +1prava na pripisivanje autorstvo
Gordana Podvezanec


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
prava na pripisivanje autorstvo


Explanation:
they reflect a view of the creator (eg author of a literary work, a painting or film) as deserving respect for creativity, with an inalienable right to:

be recognised as the author of a work
no false attribution of authorship (ie for no-one else to be identified as the author)
prevent others from modifying, distorting, or otherwise interfering with the integrity of that work.



    Reference: http://www.caslon.com.au/ipguide17.htm
Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Gunzinam: pravo na prisvajanje autorstva
3 days51 mins
  -> hvala

3 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Pravo na priznanje autorstva


Explanation:
moralna prava (koja uključuju pravo na priznanje autorstva i pravo na poštivanje autorskog djela i časti ili ugleda autora)

Izvadak iz Zakona o autorskim pravima -
Autorsko pravo sadržava imovinskopravna ovlaštenja (u nastavku teksta "autorska imovinska prava") i osobnopravna ovlaštenja (u nastavku
teksta "autorska moralna prava").
Članak 27.
Autorska moralna prava čine: pravo autora da bude priznat i označen kao tvorac djela, pravo autora da se usprotivi svakom deformiranju, sakaćenju ili drugom mijenjanju djela i pravo autora da se usprotivi svakoj upotrebi djela koja bi vrijeđala njegovu čast ili ugled.




    Reference: http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2003/2399.htm
Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sladja
14 hrs

agree  Andjelo Miklic
13 days