KudoZ home » English to Croatian » Law/Patents

Trouble Ticket

Croatian translation: Izvješće o pogrešci/problemu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Trouble Ticket
Croatian translation:Izvješće o pogrešci/problemu
Entered by: Daniela Miklic Belancic

19:31 Nov 6, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents / media, web
English term or phrase: Trouble Ticket
Trouble - Ticket support through the assigned sales representative
ihodak4
Izvješće o pogrešci/problemu
Explanation:
Ponekad se koristi i "Trouble report"
Podrška ovlaštenog prodajnog predstavnika temeljem izvješća o pogrešci/problemu

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-09 22:39:03 (GMT)
--------------------------------------------------

U \"Trouble ticket\" se bilježi prijavljeni problem/pogreška, kao i svi naknadni postupci za njegovo/njeno uklanjanje
Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Izvješće o pogrešci/problemu
Daniela Miklic Belancic
5pomoć korisnicima
Gordana Podvezanec


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
trouble ticket
pomoć korisnicima


Explanation:
At work or school, when you call the Help Desk to report a computer problem, the record which they open to track your report is called a "trouble ticket".

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 4 mins (2003-11-06 21:35:46 GMT)
--------------------------------------------------

obavijest o izvršenoj pomoći korisnicima

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

3 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Izvješće o pogrešci/problemu


Explanation:
Ponekad se koristi i "Trouble report"
Podrška ovlaštenog prodajnog predstavnika temeljem izvješća o pogrešci/problemu

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-09 22:39:03 (GMT)
--------------------------------------------------

U \"Trouble ticket\" se bilježi prijavljeni problem/pogreška, kao i svi naknadni postupci za njegovo/njeno uklanjanje

Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283