KudoZ home » English to Croatian » Linguistics

heroin

Croatian translation: hors, džankoza, hero, junak, konj, lipicaner, ćilaš,


13:27 Apr 1, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Linguistics / narkomanski žargon
English term or phrase: heroin
molim žargonske (šatro) termine za heroin. Hvala.
VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Croatian translation:hors, džankoza, hero, junak, konj, lipicaner, ćilaš,
Explanation:
ovo je na
http://trolokwe.bloger.hr/post/drogirasenje/69008.aspx

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-04-01 15:20:35 GMT)
--------------------------------------------------

žuti

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-04-01 18:45:18 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://hr.wikipedia.org/wiki/Heroin
Selected response from:

Veronica Prpic Uhing
United States
Grading comment
Odlično, hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vidi doljeKaren Ordanic
5horssazo
4dop, hors, žutoOzren
3 -1hors, džankoza, hero, junak, konj, lipicaner, ćilaš,
Veronica Prpic Uhing


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
izrazi za heroin
vidi dolje


Explanation:
Junk, black tar, china white, dog food, dreamer, dust, H, horse, scag, smack, doogie, boy, la chiva (a Spanish name for heroin).





    Reference: http://www.med.uottawa.ca/homeless/drug_abuse/drug_factsheet...
    Reference: http://www.chestnut.org/LI/trends/Street%20Drugs/heroine.htm...
Karen Ordanic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
izrazi za heroin
hors


Explanation:
Nažalost je horse svima poznat kao izraz od Prevlake do Dunava.

sazo
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
izrazi za heroin
dop, hors, žuto


Explanation:
u Zagrebu se koriste samo ova tri termina

Ozren
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
izrazi za heroin
hors, džankoza, hero, junak, konj, lipicaner, ćilaš,


Explanation:
ovo je na
http://trolokwe.bloger.hr/post/drogirasenje/69008.aspx

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-04-01 15:20:35 GMT)
--------------------------------------------------

žuti

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-04-01 18:45:18 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://hr.wikipedia.org/wiki/Heroin


Veronica Prpic Uhing
United States
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Odlično, hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ozren: nikad u životu nisam čuo za ove izraze (osim hors i džankoza). također, džankoza (kao i junkie/džanki, džaner, itd.) je izraz za ovisnika, a ostalo su izrazi za samu drogu.
3 hrs
  -> Probajte kontaktirati društvo s tih linkova kako ih sve zovu, ne bavim se time