KudoZ home » English to Croatian » Marketing

This soap cleans, conditions, and protects skin from odor.

Croatian translation: Ovaj sapun...


15:05 May 24, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: This soap cleans, conditions, and protects skin from odor.
Description of a soap.
Karen Ordanic
Croatian translation:Ovaj sapun...
Explanation:
... čisti, hrani kožu i otklanja neugodne mirise.

To bi bilo u duhu hrvatskog jezika.

Srdačno!
Selected response from:

Kemal Mustajbegovic
Grading comment
Najljepša hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Ovaj sapun...
Kemal Mustajbegovic
5Ovaj sapun cisti, hrani i stiti kozu od neugodnih mirisa!
Aida.


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Ovaj sapun...


Explanation:
... čisti, hrani kožu i otklanja neugodne mirise.

To bi bilo u duhu hrvatskog jezika.

Srdačno!

Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 240
Grading comment
Najljepša hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ines Jurisic
47 mins

agree  xxxewa_markiewi
2 hrs

agree  dkalinic: Pitanje je jedino radi li taj sapun sve što je navedeno u izvornoj rečenici. Tvoj prijedlog je inače posve u duhu hrvatskoga jezika.
5 hrs

agree  Dubravka Zebec
20 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ovaj sapun cisti, hrani i stiti kozu od neugodnih mirisa!


Explanation:
druga opcija!

Aida.
Native speaker of: Native in BosnianBosnian