KudoZ home » English to Croatian » Marketing / Market Research

Afiliate marketing

Croatian translation: affiliate marketing


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Afiliate marketing
Croatian translation:affiliate marketing
Entered by: majnets3s

08:06 Mar 6, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research / Marketing
English term or phrase: Afiliate marketing
Affiliate marketing
majnets3s
affiliate marketing
Explanation:
ja to ne bih prevodio nego bi stavio fusnotu... zbog ovoga ispod...
ne znam...

http://futuria.hr/category/internet-marketing-rjecnik-a-z/

affiliate marketing - web marketing model bit kojega je podjela prihoda (provizija) izmedu online oglašivača/trgovaca i online izdavača/prodavatelja. Kompenzacija je bazirana na mjerenju učinkovitosti određenih akcija kao što su prodaja, klikovi, registracija ili kombinacija tih elemenata

affiliate directory - kategorizirana lista affiliate programa

affiliate forum - online zajednica gdje korisnici mogu čitati, postavljati i komentirati teme vezane za affiliate marketing

affiliate fraud (zloupotreba)- nedozvoljena aktivnost koju generira affiliate (prodajni posrednik), a ima za cilj ostvarivanje nezaslužene dobiti “friziranjem” klikova i drugim nedozvoljenim metodama

affiliate merchant (affiliate trgovac) - oglašivačka strana u affiliate marketing odnosu

affiliate network (affiliate mreža) - posredničke usluge bazirane na proviziji (odnosno dodanoj vrijednosti) koje podrazumjevaju širenje mreže

affiliate software - software koji mora osigurati kvalitetno praćenje i izvještavanje o profitnim akcijama (prodaja, registracija ili klikovi) vezanim za affiliate linkove

Selected response from:

alen botica
Grading comment
Hvala
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3kooperativna promidžba
Hana Stosic
5 +1mrežni marketing
Sherefedin MUSTAFA
5affiliate marketing
alen botica


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
afiliate marketing
kooperativna promidžba


Explanation:
udružena promidžba

Hana Stosic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike: kooperativni mrežni marketing?
56 mins

agree  krtko: našao sam i partnerska
5 hrs

agree  Franka72
1 day5 hrs

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
afiliate marketing
mrežni marketing


Explanation:
http://www.grapnet.com/page_net.php?id=350&oid=304

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hana Stosic: to je pravi termin!
10 mins
  -> Hvala.

neutral  Pike: nisam siguran da bi trebalo izjednačiti pojmove, pogledajte naslov na vašem linku...
41 mins
  -> Pogledao sam.

neutral  krtko: iz naslova je vidljivo da je to dio mrežnog marketinga, a ne sam mrežni marketing
1 hr

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
afiliate marketing
affiliate marketing


Explanation:
ja to ne bih prevodio nego bi stavio fusnotu... zbog ovoga ispod...
ne znam...

http://futuria.hr/category/internet-marketing-rjecnik-a-z/

affiliate marketing - web marketing model bit kojega je podjela prihoda (provizija) izmedu online oglašivača/trgovaca i online izdavača/prodavatelja. Kompenzacija je bazirana na mjerenju učinkovitosti određenih akcija kao što su prodaja, klikovi, registracija ili kombinacija tih elemenata

affiliate directory - kategorizirana lista affiliate programa

affiliate forum - online zajednica gdje korisnici mogu čitati, postavljati i komentirati teme vezane za affiliate marketing

affiliate fraud (zloupotreba)- nedozvoljena aktivnost koju generira affiliate (prodajni posrednik), a ima za cilj ostvarivanje nezaslužene dobiti “friziranjem” klikova i drugim nedozvoljenim metodama

affiliate merchant (affiliate trgovac) - oglašivačka strana u affiliate marketing odnosu

affiliate network (affiliate mreža) - posredničke usluge bazirane na proviziji (odnosno dodanoj vrijednosti) koje podrazumjevaju širenje mreže

affiliate software - software koji mora osigurati kvalitetno praćenje i izvještavanje o profitnim akcijama (prodaja, registracija ili klikovi) vezanim za affiliate linkove



alen botica
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Hvala