KudoZ home » English to Croatian » Mathematics & Statistics

account for

Croatian translation: obuhvaća/uzima u obzir


19:37 Apr 24, 2008
English to Croatian translations [Non-PRO]
Medical - Mathematics & Statistics
English term or phrase: account for
An accurate understanding of how these marriages are developing must account for the complete trajectory of marital satisfaction, and thus requires that each aspect of the trajectory be described and analyzed separately.

ne uklapa mi se prijevod "biti razlog/uzrok/objašnjenje"
što vi mislite
Nives
Bosnia and Herzegovina
Croatian translation:obuhvaća/uzima u obzir
Explanation:
samo prijedlog, tako mi se čini iz konteksta. Nemam nažalost reference da to potkrijepim.Dakle razumijevanje.... mora uzeti u obzir/obuhvatit.....
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +7obuhvaća/uzima u obzirDinap
5must account formmdomar
3 +1objasnitiAleksandra Mišak


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +7
obuhvaća/uzima u obzir


Explanation:
samo prijedlog, tako mi se čini iz konteksta. Nemam nažalost reference da to potkrijepim.Dakle razumijevanje.... mora uzeti u obzir/obuhvatit.....

Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sladjana: uzima u obzir
1 min
  -> hvala, da uzima u obzir, definitivno

agree  Sherefedin MUSTAFA
40 mins
  -> hvala

agree  Oto Wilhelm
42 mins
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
6 hrs
  -> hvala

agree  Irena Vareskic: uzima u obzir
20 hrs
  -> hvala

agree  Kristina Kolic: i ja bih ovdje rekla "uzima u obzir"
1 day15 hrs
  -> hvala

agree  Ivana Zuppa-Baksa: uzima u obzir
1 day23 hrs
  -> hvala

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
objasniti


Explanation:
Meni se čini da se tu htjelo reći sljedeće: da bismo točno razumjeli razvoj tih brakova, moramo objasniti cijelu krivulju bračnog zadovoljstva (od čega se sastoji, zašto izgleda tako kako izgleda, itd) i zato se svaki aspekt koji čini tu krivulju mora opisati i analizirati zasebno. Odnosno, autori moraju objasniti krivulju zadovoljstva da bi opravdali tvrdnju "točno razumijemo razvoj tih brakova" ...

Aleksandra Mišak
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313
235 days

3 days1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
must account for


Explanation:
Precizno razumjevanje o kako se ti (ovi) brakovi razvijaju mora se (moramo) uzeti u obzir kompletnu

Example sentence(s):
  • "Everything must be accounted for." Prijevod: "Sve mora biti uzeto u u obzir."
mmdomar
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): Dinap, mmdomar