KudoZ home » English to Croatian » Mathematics & Statistics

within subjects analysis

Croatian translation: jednofaktorske analize varijance


20:31 Apr 24, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Mathematics & Statistics
English term or phrase: within subjects analysis
In general, these techniques proceed in two stages. The first stage is a withinsubjects analysis, in which longitudinal data for each individual are used to estimate a trajectory summarizing the full course of that individual's data over the measurement period.
Nives
Bosnia and Herzegovina
Croatian translation:jednofaktorske analize varijance
Explanation:
samo prijedlog, mislim da je to u statistici vrsta nalaize varijance (ANOVA je kratica)

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2008-04-24 21:08:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.zemris.fer.hr/predmeti/stu/Anova-i-primjena.ppt#3... A i B grafički

Mislim da bi ispravnije bilo: analiza varijabilnosti unutar grupe

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-04-25 06:18:06 GMT)
--------------------------------------------------

termin ne smijete shvaćati doslovno, vi imate subjects, to je množina znači radi se o grupi. Grupa je osnovni statistički pojam.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-04-25 06:19:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www2.yorksj.ac.uk/apps/_Uploads/Image_Lib/DownloadDoc...

Ovdje Vam je definicija, u prvoj rečenici. Ovo je definitivno jednofaktorska analiza varijance.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-04-25 06:21:20 GMT)
--------------------------------------------------

Npr:

Jednofaktorska analiza varijance (ANOVA)
Kada želimo usporediti (normalne) razdiobe neke
varijable u viˇse od dvije populacije, tada koristimo
ANOVA-u.
(ANOVA = Analysis of Variance)


--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-04-25 06:33:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.le.ac.uk/pc/kbp3/repeated_ANOVA_text.htm-ponegdje se to zove i analiza varijance ponavljanim mjerenjem

vidjeti i: http://www.snz.hr/cms/index.php?option=com_docman&task=doc_v...
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
tnx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4unutar-subjekatska analiza
Hamid Džafo
3jednofaktorske analize varijanceDinap


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
withinsubjects analysis
unutar-subjekatska analiza


Explanation:
Ja bih tako...

Hamid Džafo
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dinap: ne znam koliko je ovo subjekatska gramatički ispravno, možda griješim
14 mins

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
withinsubjects analysis
jednofaktorske analize varijance


Explanation:
samo prijedlog, mislim da je to u statistici vrsta nalaize varijance (ANOVA je kratica)

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2008-04-24 21:08:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.zemris.fer.hr/predmeti/stu/Anova-i-primjena.ppt#3... A i B grafički

Mislim da bi ispravnije bilo: analiza varijabilnosti unutar grupe

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-04-25 06:18:06 GMT)
--------------------------------------------------

termin ne smijete shvaćati doslovno, vi imate subjects, to je množina znači radi se o grupi. Grupa je osnovni statistički pojam.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-04-25 06:19:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www2.yorksj.ac.uk/apps/_Uploads/Image_Lib/DownloadDoc...

Ovdje Vam je definicija, u prvoj rečenici. Ovo je definitivno jednofaktorska analiza varijance.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-04-25 06:21:20 GMT)
--------------------------------------------------

Npr:

Jednofaktorska analiza varijance (ANOVA)
Kada želimo usporediti (normalne) razdiobe neke
varijable u viˇse od dvije populacije, tada koristimo
ANOVA-u.
(ANOVA = Analysis of Variance)


--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-04-25 06:33:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.le.ac.uk/pc/kbp3/repeated_ANOVA_text.htm-ponegdje se to zove i analiza varijance ponavljanim mjerenjem

vidjeti i: http://www.snz.hr/cms/index.php?option=com_docman&task=doc_v...


    Reference: http://office.microsoft.com/hr-hr/excel/HP052038731050.aspx
Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
tnx