KudoZ home » English to Croatian » Mathematics & Statistics

between-subjects analysis

Croatian translation: analiza između ispitanika/uzoraka/skupina


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:between-subjects analysis
Croatian translation:analiza između ispitanika/uzoraka/skupina
Entered by: Nives

20:31 Apr 24, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Mathematics & Statistics
English term or phrase: between-subjects analysis
The second stage is a between-subjects analysis, in which the parameters of the trajectory are treated as new dependent variables to be explained by other variables. This approach, known most generally as growth curve analysis (GCA), has several advantages over conventional methods of analyzing data in marital research.
Nives
Bosnia and Herzegovina
analiza između skupina (ispitanika/uzoraka)
Explanation:
statističari često koriste i izraze "između ispitanika" i "unutar ispitanika " (within-subjects), kako bi objasnili postoji li razlika/povezanost neke varijable između dvije skupine odnosno unutar jedne skupine ispitanika. Between-subjects i within-subjects nam pokazuje na kojoj se razini uzorka radila analiza, tj. jesu li se uspoređivale skupine (between-subjects) ili su se uspoređivali ispitanici unutar jedne skupine (within-subjects).

--------------------------------------------------
Note added at 1 day19 hrs (2008-04-26 16:29:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Da, m4629 je ponudila dobro/točno rješenje. Ja sam samo dodala ono što često čujem od med. statističara kad objašnjavaju rezultate between-subject analysis: koriste izraz "između ispitanika".
Selected response from:

Aleksandra Mišak
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1među-subjekatska analiza
Hamid Džafo
4 +1analiza između skupina (ispitanika/uzoraka)Aleksandra Mišak
3dvofaktorska naliza varijanceDinap


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
među-subjekatska analiza


Explanation:
a ovo bih ovako

Hamid Džafo
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero: analiza (iz)medju subjekata (pojedinaca)
5 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dvofaktorska naliza varijance


Explanation:
prijedlog

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-04-24 21:00:02 GMT)
--------------------------------------------------

analiza oprostite,
http://office.microsoft.com/hr-hr/excel/HP052038731050.aspx

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2008-04-24 21:09:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.zemris.fer.hr/predmeti/stu/Anova-i-primjena.ppt#3... A i B grafički

Analiza varijabilnosti između grupa. Gornji tekst odnosi se na agronomiju ali opće postavke statistike svugdje su iste.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-04-25 06:24:12 GMT)
--------------------------------------------------

This tutorial will show you how to use SPSS version 12.0 to perform a two factor, between- subjects analysis of variance and related post-hoc tests. r:




    Reference: http://davidmlane.com/hyperstat/B77279.html
Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
analiza između skupina (ispitanika/uzoraka)


Explanation:
statističari često koriste i izraze "između ispitanika" i "unutar ispitanika " (within-subjects), kako bi objasnili postoji li razlika/povezanost neke varijable između dvije skupine odnosno unutar jedne skupine ispitanika. Between-subjects i within-subjects nam pokazuje na kojoj se razini uzorka radila analiza, tj. jesu li se uspoređivale skupine (between-subjects) ili su se uspoređivali ispitanici unutar jedne skupine (within-subjects).

--------------------------------------------------
Note added at 1 day19 hrs (2008-04-26 16:29:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Da, m4629 je ponudila dobro/točno rješenje. Ja sam samo dodala ono što često čujem od med. statističara kad objašnjavaju rezultate between-subject analysis: koriste izraz "između ispitanika".

Aleksandra Mišak
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
6 days