KudoZ home » English to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

forced air

Croatian translation: upuhani zrak / upuhivanje zraka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:forced air
Croatian translation:upuhani zrak / upuhivanje zraka
Entered by: Karen Ordanic

18:29 Apr 1, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / hammermill
English term or phrase: forced air
Material falls from the screen and is then moved by forced air to the final destination
Karen Ordanic
upuhani zrak / upuhivanje zraka
Explanation:
Upuhivanjem zraka sirovina se miješa, rahli i fino homogenizira. Nakon silosa homogenizacije sirovina se transportira u izmjenjivač topline. ...
hr.wikipedia.org/wiki/Cement

forced air, njem. Gebläseluft - doslovno: upuhani zrak

Kuglice klinkera ispadaju iz peći u roštiljni hladnjak, u kojem se hlade upuhanim zrakom iz okoliša. Ohlađeni klinker se otprema u silose klinkera. ...
www.nexe.hr/main.aspx?id=68
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Puno hvala na pomoći.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2prisilno strujanje (zraka)
Kristina Kolic
3 +1upuhani zrak / upuhivanje zraka
Vesna Zivcic
3(usmjereni) mlaz zraka, (usmjerena) struja zraka
BUZOV


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
prisilno strujanje (zraka)


Explanation:
prisilno strujanje (zraka)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2007-04-01 18:38:05 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.frigel.hr/f.asp?p=ventilokonvektori
http://www.fsb.hr/termolab/nastava/Prijelaz_topline_Dio_8.pd...

Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  BUZOV
4 mins

agree  IVAN-57
14 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(usmjereni) mlaz zraka, (usmjerena) struja zraka


Explanation:

Rezultati 1 - 10 od približno 22.900 za struja zraka.

Rezultati 1 - 10 od približno 569 za mlaz zraka

BUZOV
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 110

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
upuhani zrak / upuhivanje zraka


Explanation:
Upuhivanjem zraka sirovina se miješa, rahli i fino homogenizira. Nakon silosa homogenizacije sirovina se transportira u izmjenjivač topline. ...
hr.wikipedia.org/wiki/Cement

forced air, njem. Gebläseluft - doslovno: upuhani zrak

Kuglice klinkera ispadaju iz peći u roštiljni hladnjak, u kojem se hlade upuhanim zrakom iz okoliša. Ohlađeni klinker se otprema u silose klinkera. ...
www.nexe.hr/main.aspx?id=68

Vesna Zivcic
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 52
Grading comment
Puno hvala na pomoći.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
13 hrs