KudoZ home » English to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

dead load

Croatian translation: stalno opterećenje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dead load
Croatian translation:stalno opterećenje
Entered by: Karen Ordanic

11:44 Apr 2, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / hammermill
English term or phrase: dead load
The floor is to be designed for rigidity, not a dead load.

Instalacija mlina čekićara
Karen Ordanic
stalno opterećenje
Explanation:
vezano uz kontekst tvrdoće podloge
Selected response from:

zoran rukavina
Grading comment
Hvala puno na pomoći.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stalno opterećenjezoran rukavina
4vlastita težina
Paolo Francula


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vlastita težina


Explanation:
dead load - vlastita težina
rigidity - krutost

Bartolić, Ljerka. Strojarski Rječnik. Školska Knjiga, Zagreb, 1995.

Paolo Francula
United States
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stalno opterećenje


Explanation:
vezano uz kontekst tvrdoće podloge

zoran rukavina
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala puno na pomoći.