KudoZ home » English to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

emergency button

Croatian translation: tipka za hitno zaustavljanje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:emergency button
Croatian translation:tipka za hitno zaustavljanje
Entered by: ihodak4

11:17 Jul 6, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: emergency button
tipka/prekidač koji se pritisnu ili uključe u opasnim situacijama/hitnim slučajevima

ima li koji stručni termin na hrvatskom?
Hvala!
ihodak4
tipka za hitno zaustavljanje
Explanation:
PRAVILNIK
U slučaju opasnosti uređajem za hitno zaustavljanje oruđa (gljivasta tipka, ručka, poluga, uže i dr.) moraju se isključiti svi dovodi energije na oruđu ili ...
www.ekn.hr/zastita/knjiga_CD1/Pravilnik_orudja.htm - 263k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4tipka za hitno zaustavljanjebergazy
4 +3tipka (prekidač) za nuždu, tipka ( prekidač) za slučaj nuždezoran rukavina
4sigurnosno dugme/tipka/prekidacxxxKale75


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
tipka za hitno zaustavljanje


Explanation:
PRAVILNIK
U slučaju opasnosti uređajem za hitno zaustavljanje oruđa (gljivasta tipka, ručka, poluga, uže i dr.) moraju se isključiti svi dovodi energije na oruđu ili ...
www.ekn.hr/zastita/knjiga_CD1/Pravilnik_orudja.htm - 263k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

bergazy
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike
5 mins

agree  ciovo
8 hrs

agree  V&M Stanković
9 hrs

agree  Kristina Kolic
20 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
tipka (prekidač) za nuždu, tipka ( prekidač) za slučaj nužde


Explanation:
postoji još kombinacija ali sve u tom smislu, npr. dugme(sustav) za zaustavljanje u slučaju nužde ali to je to


    Reference: http://www.etfos.hr/~dantonic/Nastava/rip/RIP-07%20PLC%20-%2...
zoran rukavina
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Hvala!

Asker: Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
2 hrs
  -> hvala!

agree  Davorka Grgic
2 days8 hrs
  -> hvala

agree  Jelena Bubalo
2 days19 hrs
  -> hvala

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sigurnosno dugme/tipka/prekidac


Explanation:
rekao bih da je ovaj termin u pitanju...samo izaberite da li vise odgovara tipka/dugme ili klasican termin prekidac :)

xxxKale75
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Hvala!