KudoZ home » English to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

cut-off saw

Croatian translation: preklopna pila


09:48 Oct 29, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: cut-off saw
Je li to strojna pila? Nemam kontekst.
Zdenka Ivkovcic
Croatia
Croatian translation:preklopna pila
Explanation:
http://images.google.hr/images?svnum=10&um=1&hl=hr&cr=countr...

http://www.bauhaus.hr/index.php?id=1171

http://www.jadran-impex.hr/katalog.asp?IDGrupa=17&IDPodgrupa...

http://www.kozul.hr/elektricni-alati/shop/artikli/1121634965
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
S obzirom na to da niti vaš niti prijedlog kolege Medića nije dobio potporu ostalih prevoditelja, presudio je Google: 493 preklopne pile nasuprot 8 rezačica željeznih profila. Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4preklopna pila
BUZOV
4rezačica željeznih profilaAleksandar Medić


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rezačica željeznih profila


Explanation:
Makita 2414NB 14-Inch Portable Cut-Off Saw
http://www.amazon.com/Makita-2414NB-14-Inch-Portable-Cut-Off...

Makita rezačica željeznih profila 2414NB
http://www.corbis.hr/proizvodi/dom-i-vrt/rucni-alati/rucni-a...

Rezačica željeznih profila LC1230
http://www.ponuda.com/v4/_Ducani_poc.asp?TIP=ART3&id=28696


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-29 11:04:38 GMT)
--------------------------------------------------

Makita LC1230 1650w 305mm TCT Cut-Off Saw 110v
http://www.tooled-up.com/Product.asp?PID=111983&MAN=Makita-L...

Aleksandar Medić
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
preklopna pila


Explanation:
http://images.google.hr/images?svnum=10&um=1&hl=hr&cr=countr...

http://www.bauhaus.hr/index.php?id=1171

http://www.jadran-impex.hr/katalog.asp?IDGrupa=17&IDPodgrupa...

http://www.kozul.hr/elektricni-alati/shop/artikli/1121634965

BUZOV
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 110
Grading comment
S obzirom na to da niti vaš niti prijedlog kolege Medića nije dobio potporu ostalih prevoditelja, presudio je Google: 493 preklopne pile nasuprot 8 rezačica željeznih profila. Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Aleksandar Medić: To što Google Images pretraga (vaša prva poveznica) izbacuje za „preklopna pila“ su modeli Makite LH1040 i LS1214 koji na engleskom spadaju u kategoriju „mitre saws“, a ne u „cut-off saws“, što se lako može provjeriti guglanjem naziva modela.
12 hrs