KudoZ home » English to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

plausibility tests

Croatian translation: provjere prihvatljivosti (prihvaćanja)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:plausibility tests
Croatian translation:provjere prihvatljivosti (prihvaćanja)
Entered by: ihodak4

10:46 Mar 16, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: plausibility tests
The following plausibility tests are made before loading can be started:
... redom navedeno provjera identifikacije, vage, materijala, itd
Hvala!
ihodak4
provjere prihvatljivosti (prihvaćanja)
Explanation:
Nemam link koji može potkrijepiti mog prijedlog.
Selected response from:

sazo
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2provjere prihvatljivosti (prihvaćanja)sazo
3testovi vjerojatnosti
Natasa Djurovic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
testovi vjerojatnosti


Explanation:
plausibility- vjerojatnost, prihvatljivost

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
provjere prihvatljivosti (prihvaćanja)


Explanation:
Nemam link koji može potkrijepiti mog prijedlog.

sazo
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala!
Notes to answerer
Asker: Također i Maji i Larisi!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap
4 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
7 hrs