KudoZ home » English to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

distributor belt

Croatian translation: zupčasti remen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:distributor belt
Croatian translation:zupčasti remen
Entered by: PeregrineFalcon

23:20 Feb 21, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: distributor belt
Symptoms could vary widely, but any sort of underperforming engine or pinging/knocking noises could be attributed to a potential failed distributor belt.
sazo
Croatia
zupčasti remen
Explanation:
taj remen se obično naziva zupčastim remenom za razliku od klinastog remena
Selected response from:

PeregrineFalcon
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2zupčasti remenPeregrineFalcon
3razvodni remen
eleonora_r


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
razvodni remen


Explanation:
...razvodni mehanizam bregastih osovina (slična se terminologija, doduše, koristi i za razvod paljenja). Riječ je, u osnovi, o načinu na koji se pokreće bregasta (bregaste) osovina. Dva su osnovna principa: pogon zupčastim remenom (sl. 2) i pogon lancem. Radi se, u stvari, o tome da je bregaste osovine potrebno zavrtiti kako bi profunkcionirale. Pogon se stoga dovodi s koljenastog vratila (radilice) na kojem se nalazi remenica ili zupčanik. Od tamo, potom, remen ili lanac kreće prema glavi motora gdje zahvaća remenice ili zupčanike koji su pričvršćeni na jednom kraju bregaste osovine.


    Reference: http://www.c-m-c.info/cjenik-vanbrodski-a.htm
    Reference: http://arhiva.autonet.hr/autonet/skola/tehnika/bregasta2/ind...
eleonora_r
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
zupčasti remen


Explanation:
taj remen se obično naziva zupčastim remenom za razliku od klinastog remena

PeregrineFalcon
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 83
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic: http://www.bhtuning.com/showthread.php?tid=30
7 hrs
  -> hvala:)

neutral  eleonora_r: mislim da ovdje nije riječ o vrsti remena, već o njegovoj funkciji, tj. prijenosu. Inače, mislim da je zupčasti remen "gear belt"
11 hrs
  -> zupčasti remen se u puno slučajeva naziva i "timing belt", a zupčasti remen je njegov općeprihvaćeni naziv kao dijela vozila

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 days53 mins
  -> hvala:)