KudoZ home » English to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

spring bonnet

Croatian translation: poklopac opruge/kapa opruge


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spring bonnet
Croatian translation:poklopac opruge/kapa opruge
Entered by: danijela

13:21 Nov 30, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: spring bonnet
Radi se o dijelu sigurnosnog ventila - nešto u vezi s oprugom, ali nisam sigurna točno što. Any suggestions?
danijela
poklopac opruge
Explanation:
bonnet je najcesce "hauba" kod automobila, ovdje bi prema slici trebao biti poklopac pod kojim se nalazi opruga
Selected response from:

gladic
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1poklopac opruge
gladic
4opružni poklopac ventilaVesna Sedlar-Brezak


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
poklopac opruge


Explanation:
bonnet je najcesce "hauba" kod automobila, ovdje bi prema slici trebao biti poklopac pod kojim se nalazi opruga


    Reference: http://www.tycovalves-na.com/ld/05-904_4.PDF
gladic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković: ili: "poklopac opruge ventila" - na pr.: bonnet of a valve > poklopac ventila; bonnet bolt > zavrtanj/vijak poklopca ventila, itd.
6 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opružni poklopac ventila


Explanation:
bonnet = Ventildeckel = poklopac ventila




--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs 48 mins (2004-12-01 09:09:49 GMT)
--------------------------------------------------

U međuvremenu sam pronašla taj tip ventila na stranici tvrtke sladović d.o.o., oni to zovu \"kapa opruge\" te smatram da je to najbolje rješenje.

Vesna Sedlar-Brezak
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 12