KudoZ home » English to Croatian » Media / Multimedia

mount data

Croatian translation: podaci o fotografiji koji se nalaze na zaštitnom okviru


13:04 Nov 2, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Media / Multimedia / media
English term or phrase: mount data
any mount data missing or detached on a damagede image
ihodak4
Croatian translation:podaci o fotografiji koji se nalaze na zaštitnom okviru
Explanation:
Koliko sam mogla zaključiti čitajući tekst da dolje navedenoj web stranici, radi se o posuđivanju fotografija i prava na njihovo korištenje. Dotična tvrtka fotografije ne nudi samo u elektroničkom obliku, već ih i fizički šalje strankama. Primom ih je potrebno zaštiti od oštećenja. "Mount" inače može značiti i okvir za sliku/fotografiju, pa bi se nešto slično moglo upotrijebiti i u ovom slučaju, ovisno o Vašem širem kontekstu.


npr.
podaci o fotografiji koji se nalaze na zaštitnom okviru - uklonjeni su ili oštećeni
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2podaci o fotografiji koji se nalaze na zaštitnom okviru
Vesna Zivcic
3amount of data-količina podataka
Gordana Podvezanec


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
amount of data-količina podataka


Explanation:
ili mount data - unešeni podaci

--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2003-11-02 13:57:00 GMT)
--------------------------------------------------

On my debian box at work, I am able to mount this data CD fine without
any problems. On my debian system at home, I am unable to mount the CD
and these are the error messages I get:
http://lists.debian.org/debian-user/2000/debian-user-200003/...

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 11

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
podaci o fotografiji koji se nalaze na zaštitnom okviru


Explanation:
Koliko sam mogla zaključiti čitajući tekst da dolje navedenoj web stranici, radi se o posuđivanju fotografija i prava na njihovo korištenje. Dotična tvrtka fotografije ne nudi samo u elektroničkom obliku, već ih i fizički šalje strankama. Primom ih je potrebno zaštiti od oštećenja. "Mount" inače može značiti i okvir za sliku/fotografiju, pa bi se nešto slično moglo upotrijebiti i u ovom slučaju, ovisno o Vašem širem kontekstu.


npr.
podaci o fotografiji koji se nalaze na zaštitnom okviru - uklonjeni su ili oštećeni


    Reference: http://www.photosport.com/terms.htm
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karen Ordanic
7 hrs

agree  Daniela Miklic Belancic
8 days