KudoZ home » English to Croatian » Media / Multimedia

monotone prints

Croatian translation: monokromatske fotografije


13:06 Nov 2, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Media / Multimedia / media
English term or phrase: monotone prints
monotone prints for which there are available originals
ihodak4
Croatian translation:monokromatske fotografije
Explanation:
Kad kupujemo film za foto-aparat, na kutijici obično piše da je namijenjen za fotografije u boji (colour prints).

Mislim da se ovdje radi o jednobojnim, odnosno monokromatskim fotografijama:

"... Monokromatska fotografija podrazumijeva: crno-bijele fotografije, tonirane fotografije, ili bilo koju vrstu intervencija na fotografijama izrađenim na CB foto-materijalima osim intervencije računalom. "
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1jednobojni otisci
Gordana Podvezanec
4 +1monokromatske fotografije
Vesna Zivcic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
monokromatske fotografije


Explanation:
Kad kupujemo film za foto-aparat, na kutijici obično piše da je namijenjen za fotografije u boji (colour prints).

Mislim da se ovdje radi o jednobojnim, odnosno monokromatskim fotografijama:

"... Monokromatska fotografija podrazumijeva: crno-bijele fotografije, tonirane fotografije, ili bilo koju vrstu intervencija na fotografijama izrađenim na CB foto-materijalima osim intervencije računalom. "



    Reference: http://free-zg.hinet.hr/zagi-foto/pozivnica.htm
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karen Ordanic
7 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
jednobojni otisci


Explanation:
za koje postoje i originalni( oticsi)


... uleknuća. Površina ploče se čisti brisanjem, a potom pritišće
na navlaženi papir na kojem ostaje jednobojni otisak. Boja ...
tridentgraphics.com/studiod/5pojm.htm - 56k - Spremljeno - Slične stranice

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 3 mins (2003-11-03 07:10:06 GMT)
--------------------------------------------------

jednobojne , monokromatske fotografije


    Reference: http://tridentgraphics.com/studiod/5pojm.htm
Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andjelo Miklic
20 days