KudoZ home » English to Croatian » Medical: Instruments

a steerable guide wire family

Croatian translation: žica vodilica (vodeća žica katetera)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a steerable guide wire family
Croatian translation:žica vodilica (vodeća žica katetera)
Entered by: milosch

12:17 Oct 20, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: a steerable guide wire family
Neuro Guide Wires are a steerable guide wire family with a shapable tip.
Hvala!
ihodak4
žica vodilica (vodeća žica katetera)
Explanation:
Pogledajte navedeni link. U svakom slučaju ova žica (različite debljine i oblika vrha) koristi se da bi kroz krvne sudove provukla kateter odn. instrumentarij za ispitivanje.
Selected response from:

milosch
Grading comment
Hvala; također i na komentarima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2žica vodilica (vodeća žica katetera)milosch
3 +1pripada grupi žica vodilja koje se mogu usmjeravati
A.Đapo
4pripadaju grupi zica za navigaciju
Larisa Djuvelek-Ruggiero


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pripadaju grupi zica za navigaciju


Explanation:
Neuro Guide Wires are a steerable guide wire family with a shapable tip.
...su iz grupe zica za sprovodjenje navigacije....
...pripadaju grupi zica za upravljanje...

Tako nekako....

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pripada grupi žica vodilja koje se mogu usmjeravati


Explanation:
http://www.alims.sr.gov.yu/download/medicinska_sredstva/SPIS...

nisam sigurna za ovaj steerable-koje se mogu usmjeravati

A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
22 hrs
  -> hvala Miro

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
žica vodilica (vodeća žica katetera)


Explanation:
Pogledajte navedeni link. U svakom slučaju ova žica (različite debljine i oblika vrha) koristi se da bi kroz krvne sudove provukla kateter odn. instrumentarij za ispitivanje.


    Reference: http://www.medri.hr/katedre/Radiologija/med.%20radiologija/r...
milosch
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala; također i na komentarima!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gmacecev: slažem se, još ispred nedostaje "usmjerljiva"
49 mins

agree  alz: samo vodilica (bez žica, i nikako vodeća žica)
5 hrs