KudoZ home » English to Croatian » Medical: Instruments

cut lens

Croatian translation: brušena leća


09:09 Feb 3, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / optics
English term or phrase: cut lens
For wearers who require lenses primarily for
the near range, the entire near measuring circle
should remain in the cut lens, if possible.
Mirna Herman Baletić
Croatia
Croatian translation:brušena leća
Explanation:
u smislu: sječena, rezana.
ovdje se kaže da bi cijeli unutarnji mjerni krug trebao ostati u okviru obrušene leće (ne izvan nje).
tj. da leća-sočivo ne bude odviše zasječena sa jedne od strana, jer se time oštećuje vidna zona dobrog viđenja-ne ostaje proporcionalna sa svih strana.
Selected response from:

Dragomir Kovacevic
Italy
Grading comment
puno hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4presjek leće
Svjetlana Nevescanin
1 +2brušena leća
Dragomir Kovacevic


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
brušena leća


Explanation:
u smislu: sječena, rezana.
ovdje se kaže da bi cijeli unutarnji mjerni krug trebao ostati u okviru obrušene leće (ne izvan nje).
tj. da leća-sočivo ne bude odviše zasječena sa jedne od strana, jer se time oštećuje vidna zona dobrog viđenja-ne ostaje proporcionalna sa svih strana.

Dragomir Kovacevic
Italy
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
puno hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PeregrineFalcon
18 hrs
  -> hvala, sivi sokole :)

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
4 days

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
presjek leće


Explanation:
Dolje navodim link možda pomogne

Example sentence(s):
  • 11) osnovni položaj toričnih leća umetnutih u okvir naočala jest kut pod kojim se sijeku crte presjeka leća s najmanjom prijelomnom moći i crta određena točkama prodora optičkih osi leća umetnutih u okvir naočala, kroz vanjsku površinu leća (

    Reference: http://www.infolex.hr/htm/46737.htm
Svjetlana Nevescanin
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 26