KudoZ home » English to Croatian » Medical: Pharmaceuticals

small cell lung cancer

Croatian translation: mikrocelularni karcinom pluca


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:small cell lung cancer
Croatian translation:mikrocelularni karcinom pluca
Entered by: ihodak4

19:48 Mar 22, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: small cell lung cancer
SCLC small cell lung cancer
našla sam isti termin i u tekstovima na hrvatskom, pa me zanima prevodi li se to uopće, i ako da kako glasi hrv. termin
Hvala!
ihodak4
mikrocelularni karcinom pluca
Explanation:
Da, prevodi se, i ovo je prevod. Skracenica se dosta cesto koristi kao takva u literaturi tako da nakon sto jednom prevedete mozete sasvim korektno koritistiti skracenicu ako Vam tako odgovara. U ovo sam sto posto sigurna jer je to dio moje specijalizacije.

Karcinomi pluća se iz terapijskih razloga dijele u dvije glavne podvrste: karcinom malih plućnih stanica (mikrocelularni) i karcinom ne-malih plućnih stanica, ovisno o izgledu stanica pod mikroskopom. Karcinom malih stanica brze raste i češće metastazira. U vrijeme dijagnoze cesto se već proširio na druge organe pa je terapija ograničena na kemoterapiju i/ili zračenje.
Selected response from:

drhukic
Grading comment
Hvala! Također i na objašnjenju.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2mikrocelularni karcinom plucadrhukic
5rak pluca SCLC
VIVA VOCE Ltd.


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
rak pluca SCLC


Explanation:
sama kratica se ne prevodi, nego je dio naziva bolesti.

Example sentence(s):
  • najveci postotak imao je SCLC...

    Reference: http://www.saonko.org/SCLC.doc
VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Hvala!


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
mikrocelularni karcinom pluca


Explanation:
Da, prevodi se, i ovo je prevod. Skracenica se dosta cesto koristi kao takva u literaturi tako da nakon sto jednom prevedete mozete sasvim korektno koritistiti skracenicu ako Vam tako odgovara. U ovo sam sto posto sigurna jer je to dio moje specijalizacije.

Karcinomi pluća se iz terapijskih razloga dijele u dvije glavne podvrste: karcinom malih plućnih stanica (mikrocelularni) i karcinom ne-malih plućnih stanica, ovisno o izgledu stanica pod mikroskopom. Karcinom malih stanica brze raste i češće metastazira. U vrijeme dijagnoze cesto se već proširio na druge organe pa je terapija ograničena na kemoterapiju i/ili zračenje.

Example sentence(s):
  • Karcinomi pluća se iz terapijskih razloga dijele u dvije glavne podvrste: karcinom malih plućnih stanica (mikrocelularni) i karcinom ne-malih plućnih stanica, ovisno o izgledu stanica pod mikroskopom. Karcinom malih stanica brze raste i češće metast

    Reference: http://www.medicina.hr/clanci/karcinom_pluca.htm
drhukic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala! Također i na objašnjenju.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
31 mins
  -> Grazie V

agree  Sherefedin MUSTAFA
11 hrs
  -> Hvala