KudoZ home » English to Croatian » Medical: Pharmaceuticals

parent study

Croatian translation: izvorna klinička studija,


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:parent study
Croatian translation:izvorna klinička studija,
Entered by: Fiona Koscak

23:40 Aug 1, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: parent study
in clinical trials...
Fiona Koscak
Canada
osnovni klinički pokus, izvorna klinička studija, glavno kliničko istraživanje/ispitivanje
Explanation:

Sa svim mogućim kombinacijama gornjih pridjeva i imenica, I think so.

(eng.) parent:

izvor
izvorni
mati
osnovni
otac
porijeklo
predak
prethodni
roditelj
roditeljski

PLIVAzdravlje :: GENERIČKI LIJEKOVI
... Ispitivanja bioekvivalencije provode se kao i svaki drugi klinički pokus u skladu
sa svim zahtjevima Dobre kliničke prakse, koje treba potpuno poštivati. ...
www.plivazdravlje.hr/?section=home& cat=t&id=6624&show=1 - 39k - Spremljeno - Slične stranice

Medicina.hr
... U ranim sedamdesetim godinama, Anderson i suradnici proveli su dvostruko
slijepi klinički pokus u kojem je sudjelovalo 818 ispitanika. ...
www.medicina.hr/nutricionizam/ clanci/vitamin_c_i_obicna_prehlada.htm - 22k -
--------------------
Arhiva medicine
... (Red-Pac/Adnkronos Salute). Pušenje; klinička studija o štetnom učinku na seksualnu
aktivnost. ... To je pokazala jedna klinička studija vođena od strane Prof. ...
www.garevac.com/besp_servisi/ medicina/arhiva/aktualno_iz_medicine_VI.htm - 15k - Spremljeno -

Arhiva medicine
... medjuljudskim kontaktima. Do ovog zaključka došla je jedna klinička
studija načinjena od Stanford University. Medjutim, suprotno ...
www.garevac.com/besp_servisi/ medicina/arhiva/aktuelno_iz_medicine_lll.htm - 13k -
----------------------
Medicinski fakultet Split
... Tri predmeta u svezi su s metodologijom znanstvenog rada rada: planiranja i izvođenja
istraživanja (Kliničko istraživanje), analize podataka istraživanja ...
kenny2.globalnet.hr/www.mefst.hr/default.asp?ID=10 - 57k –

Medicina.hr
... Kliničko istraživanje lijekova je znanstvena studija kojoj je cilj poboljšati
trenutne mogućnosti liječenja ili dobiti više informacija o novim terapijama ...
www.medicina.hr/clanci/karcinom_debelog_crijeva.htm - 44k -

-----------------------------
KLINIČKA ISPITIVANJA I DOBRA KLINIČKA PRAKSA
... imaju sljedeće značenje: Naručitelj kliničkoga ispitivanja lijeka, odnosno medicinskoga
proizvoda (u daljnjem tekstu: kliničko ispitivanje) jest pravna ...
www.poslovniforum.hr/zakoni/KlinickaIspitivanja.asp - 41k -

Zakon o lijekovima i medicinskim proizvodima
... Kliničko ispitivanje lijeka jest svako ispitivanje na ljudima namijenjeno otkrivanju
ili provjeri kliničkih, farmakoloških i/ili drugih farmakodinamskih ...
www.hzzo-net.hr/zakoni/5-3.htm - 101k -
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
hvala puno obojici na pomoci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5polazno ispitivanje
alz
4 +1osnovni klinički pokus, izvorna klinička studija, glavno kliničko istraživanje/ispitivanje
BUZOV


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
osnovni klinički pokus, izvorna klinička studija, glavno kliničko istraživanje/ispitivanje


Explanation:

Sa svim mogućim kombinacijama gornjih pridjeva i imenica, I think so.

(eng.) parent:

izvor
izvorni
mati
osnovni
otac
porijeklo
predak
prethodni
roditelj
roditeljski

PLIVAzdravlje :: GENERIČKI LIJEKOVI
... Ispitivanja bioekvivalencije provode se kao i svaki drugi klinički pokus u skladu
sa svim zahtjevima Dobre kliničke prakse, koje treba potpuno poštivati. ...
www.plivazdravlje.hr/?section=home& cat=t&id=6624&show=1 - 39k - Spremljeno - Slične stranice

Medicina.hr
... U ranim sedamdesetim godinama, Anderson i suradnici proveli su dvostruko
slijepi klinički pokus u kojem je sudjelovalo 818 ispitanika. ...
www.medicina.hr/nutricionizam/ clanci/vitamin_c_i_obicna_prehlada.htm - 22k -
--------------------
Arhiva medicine
... (Red-Pac/Adnkronos Salute). Pušenje; klinička studija o štetnom učinku na seksualnu
aktivnost. ... To je pokazala jedna klinička studija vođena od strane Prof. ...
www.garevac.com/besp_servisi/ medicina/arhiva/aktualno_iz_medicine_VI.htm - 15k - Spremljeno -

Arhiva medicine
... medjuljudskim kontaktima. Do ovog zaključka došla je jedna klinička
studija načinjena od Stanford University. Medjutim, suprotno ...
www.garevac.com/besp_servisi/ medicina/arhiva/aktuelno_iz_medicine_lll.htm - 13k -
----------------------
Medicinski fakultet Split
... Tri predmeta u svezi su s metodologijom znanstvenog rada rada: planiranja i izvođenja
istraživanja (Kliničko istraživanje), analize podataka istraživanja ...
kenny2.globalnet.hr/www.mefst.hr/default.asp?ID=10 - 57k –

Medicina.hr
... Kliničko istraživanje lijekova je znanstvena studija kojoj je cilj poboljšati
trenutne mogućnosti liječenja ili dobiti više informacija o novim terapijama ...
www.medicina.hr/clanci/karcinom_debelog_crijeva.htm - 44k -

-----------------------------
KLINIČKA ISPITIVANJA I DOBRA KLINIČKA PRAKSA
... imaju sljedeće značenje: Naručitelj kliničkoga ispitivanja lijeka, odnosno medicinskoga
proizvoda (u daljnjem tekstu: kliničko ispitivanje) jest pravna ...
www.poslovniforum.hr/zakoni/KlinickaIspitivanja.asp - 41k -

Zakon o lijekovima i medicinskim proizvodima
... Kliničko ispitivanje lijeka jest svako ispitivanje na ljudima namijenjeno otkrivanju
ili provjeri kliničkih, farmakoloških i/ili drugih farmakodinamskih ...
www.hzzo-net.hr/zakoni/5-3.htm - 101k -


BUZOV
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
hvala puno obojici na pomoci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ana_trans
15 hrs
  -> Hvala lijepo.

2 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
polazno ispitivanje


Explanation:
polazno ispitivanje
polazna studija

ispitivanje kojeg rezultati predstavljaju osnovu za daljnja ispitivanja

alz
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 60