KudoZ home » English to Croatian » Medical

trackball

Croatian translation: pomična kuglica (trackball)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trackball
Croatian translation:pomična kuglica (trackball)
Entered by: Daniela Miklic Belancic

12:15 May 18, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: trackball
Radi se o dosta stručnom tekstu - da li je bolje digitalizator pomaka ili kuglica za pomicanje kursora.
Daniela Miklic Belancic
kuglica za pomicanje kursora
Explanation:
U Macmillan English dicitionary -
"trackball - a ball used instead of a mouse on a computer"
Selected response from:

Sanja Mihailovic
Serbia
Grading comment
Hvala svima. Na kraju sam se ipak odlučila za treću soluciju.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6kuglica za pomicanje kursora
Sanja Mihailovic
5 +2kuglični digitalizator pomaka
Pike
5digitalizator pomakaxxxDijana D
3trackball (u kurzivu)
MT-MOS


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
kuglica za pomicanje kursora


Explanation:
U Macmillan English dicitionary -
"trackball - a ball used instead of a mouse on a computer"

Sanja Mihailovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in pair: 103
Grading comment
Hvala svima. Na kraju sam se ipak odlučila za treću soluciju.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo: better solution
0 min

agree  Nenija Hasanic: nisam bas siguran da bih shvatio sta snaci digitalizator pomaka kada bih citao to uputstvo
6 hrs

agree  Vesna Zivcic: ukoliko je moguće, navedite originalni izraz u zagradama
6 hrs

agree  Dubravka Zebec
7 hrs

agree  Gordana Podvezanec
7 hrs

agree  Tanja Abramovic
15 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
kuglični digitalizator pomaka


Explanation:
Što kažete na hibridno rješenje - kuglični digitalizator pomaka? Digitalizator pomaka se može odnositi i na miša, joystick, touchpad...(i miš je doduše najčešće "kuglični digitalizator pokreta", no mislim da će čitatelj ipak prvo pomisliti na trackball ako iskoristite ovu formulaciju...)

Pike
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 683

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra Milosavljevic-Rothe: meni se ovo rješenje dosad najviše sviđa
6 hrs

agree  Aida.
14 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
digitalizator pomaka


Explanation:
"digitalizator pomaka, uredjaj za pomicanje kursora na zaslonu; iste je namjene kao i miš; sastoji se od kućišta, na vrhu kojega je postavljena kuglica i odgovarajućih elektroničkih elemenata; okretanjem kuglice kursor se po zaslonu pomiče istom brzinom i u istom smjeru koji odgovara rotaciji kuglice." - Englesko-hrvatski informatički rječnik, Miroslav Kiš

xxxDijana D
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 18

26 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trackball (u kurzivu)


Explanation:
Ako prevedes trackball, ispadnes neupucen(a).

kaeovo

MT-MOS
PRO pts in pair: 12