KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

seminomatous germ sell tumours

Croatian translation: seminomi (zametnih stanica)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:seminomatous germ sell tumours
Croatian translation:seminomi (zametnih stanica)
Entered by: ihodak4

19:58 Mar 23, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: seminomatous germ sell tumours
Tumours of testicular origin include seminomatous germ cell tumours or non-seminomatous tumours of the trophoblastic type.
Hvala!
ihodak4
seminomi (zametnih stanica)
Explanation:
Opet slicno terminologiji od juce, tumori testisa dijele se u 2 grupe: seminome i neseminome. Ja bih samo napisala seminomi bez ovih zametnih stanica jer histoloska dijagnoza seminoma automatski odredjuje porijeklo.
Selected response from:

drhukic
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4seminomi (zametnih stanica)drhukic
3tumori ekstragonadalnih mjesta
VIVA VOCE Ltd.


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
seminomi (zametnih stanica)


Explanation:
Opet slicno terminologiji od juce, tumori testisa dijele se u 2 grupe: seminome i neseminome. Ja bih samo napisala seminomi bez ovih zametnih stanica jer histoloska dijagnoza seminoma automatski odredjuje porijeklo.

Example sentence(s):
  • Germinaivni se tumori dijele na dvije skupine :

    Reference: http://www.prevencijaraka.hr/raktestisa.htm
drhukic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
4 mins
  -> Hvala

agree  Sherefedin MUSTAFA
6 mins
  -> Hvala

agree  Kristina Kolic: "Zloćudni tumor sjemenika koji nastaje od njegovih zametnih stanica" iz Rječnika medicinskog nazivlja.
11 mins
  -> Hvala

agree  Veronica Prpic Uhing
37 mins
  -> Hvala V

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tumori ekstragonadalnih mjesta


Explanation:
tumori zametnih, spolnih stanica

Example sentence(s):
  • Tumori porijeklom od zametnih stanica jajnika, sjemenika i ekstragonadalnih mjesta (engl. germ cell tumors). ...

    edu.mef.hr/Patologija/ch_18/kw_18.html - 29k -
VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Hvala!