KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

non-immunized mice immunoglobulins

Croatian translation: imunoglobulini neimuniziranih miševa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:non-immunized mice immunoglobulins
Croatian translation:imunoglobulini neimuniziranih miševa
Entered by: ihodak4

19:59 Mar 23, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: non-immunized mice immunoglobulins
nema konteksta; ali se nadam da je upućenom dovoljno; hvala!
ihodak4
imunoglobulini neimuniziranih miševa
Explanation:
imuniziraju se životinje (u ovom slučaju miševi), a ne imunoglobulini.
Selected response from:

VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2neimunizirani mišiji imunoglobulinidrhukic
4 +1imunoglobulini neimuniziranih miševa
VIVA VOCE Ltd.


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
neimunizirani mišiji imunoglobulini


Explanation:
Postoji postupak u proizvodnji razlicitih seruma i antitijela kada se eksperimentalne zivotinje imuniziraju ubrizgavanjem antigena a to ovdje vjerovatno se ne radi pa je naglaseno.

drhukic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: Prema objašnjenju, to je isto; hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
4 mins
  -> Hvala M

agree  Veronica Prpic Uhing: Da ovi pre-imunski IgG-i služe kao negativna kontrola specificnim IgG-ima
10 mins
  -> Sto bi rekli u sapunicama (ne da ih gledam) claro que si

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
imunoglobulini neimuniziranih miševa


Explanation:
imuniziraju se životinje (u ovom slučaju miševi), a ne imunoglobulini.

Example sentence(s):
  • Miševi imunizirani sa 4x108 ovčjih eritrocita, 7 dana nakon davanja MM, imali su znatno veći broj splenocita ( P<0,05 ) koji stvaraju hemolitičke čistine od ...

    www.mzos.hr/svibor/1/08/303/rad_h.htm - 39k -
VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jelena Bubalo
6 days
  -> hvala lijepa!