KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

nerve conduction test

Croatian translation: ispitivanje provodljivosti živca


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nerve conduction test
Croatian translation:ispitivanje provodljivosti živca
Entered by: Karen Ordanic

13:55 Feb 14, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: nerve conduction test
.
Karen Ordanic
ispitivanje provodljivosti živca
Explanation:
Radi se kod pareze.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-02-14 14:11:25 GMT)
--------------------------------------------------

Mjeri se zapravo spsobnost provođenja el. impulsa što je osnovica rada svakog živca. Nakon toga obično slijed i EMG-ispitivanje akcijskih potencijala mišića.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-02-14 14:16:27 GMT)
--------------------------------------------------

www.vasezdravlje.com
www.medicina.hr/studenti samo su neki od korisnih linkova
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Svima hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6ispitivanje provodljivosti živcaDinap
4 +2test provodljivosti živaca
Veronica Prpic Uhing
3test provodnosti zivaca Romana


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
test provodnosti zivaca


Explanation:
Ovo bi bio doslovan prevod i sigurno razumljiv, ali ne znam koji bi eventualno bio strucni izraz.

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-02-14 14:09:59 GMT)
--------------------------------------------------

Mozda bi i " test reakcije zivaca" bio blizak, bilo bi dobro kontaktirati nekoga iz medicinske struke.

Romana
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
test provodljivosti živaca


Explanation:
ili pojedinih test provodljivosti živca
http://www.hdfrm.com/curriculum.htm

cjenika iz liječničke komore
http://www.pedijatrija.org/Download/2005/11/01/HLK_-_cjenik_...



Veronica Prpic Uhing
United States
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 112

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 hrs
  -> Hvala!

agree  xxxKale75
7 hrs
  -> Hvala!

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
ispitivanje provodljivosti živca


Explanation:
Radi se kod pareze.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-02-14 14:11:25 GMT)
--------------------------------------------------

Mjeri se zapravo spsobnost provođenja el. impulsa što je osnovica rada svakog živca. Nakon toga obično slijed i EMG-ispitivanje akcijskih potencijala mišića.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-02-14 14:16:27 GMT)
--------------------------------------------------

www.vasezdravlje.com
www.medicina.hr/studenti samo su neki od korisnih linkova


    Reference: http://nlm.nih.gov
Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 529
Grading comment
Svima hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing: Brzi ste
2 mins
  -> Osjećam se kao u osnovnoj školi, pa znate ono tko prvi digne ruku dobije peticu ha ha ha

agree  Ana Milosevic
6 mins

agree  sazo
40 mins

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 hrs

agree  xxxKale75
7 hrs

agree  Aleksandar Medić
23 hrs