KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

no introduced

Croatian translation: niti jedna (za analizu) pripremljena epruveta s uzorkom


21:51 Apr 5, 2008
English to Croatian translations [Non-PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: no introduced
After reducing treatment with beta-mercaptoethanol, the sample must be analyzed without any delay ; no introduced sample tube must be waiting for analysis in the MINICAP System.
Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Croatian translation:niti jedna (za analizu) pripremljena epruveta s uzorkom
Explanation:
dakle epruveta koja sadrži uzorak, vjerojatno numerirana, pripremljena za analizu, mislim da se ovdje ne može prevesti doslovce.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-04-06 09:46:56 GMT)
--------------------------------------------------

da, kao što Slobodan veli treba posmatrati cjelinu
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Hvala puno.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3niti jedna (za analizu) pripremljena epruveta s uzorkomDinap
5 +2niti jedna vedena epruveta sa uzorkom
Slobodan Jovanovic


Discussion entries: 4





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
no introduced sample tube
niti jedna vedena epruveta sa uzorkom


Explanation:
Treba posmatrati cijelinu "no introduced sample tube" gdje je "tube" head noun

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2008-04-05 22:20:39 GMT)
--------------------------------------------------

greška u kucanju - treba da stoji uvedena

Slobodan Jovanovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karen Ordanic
3 hrs

agree  Natasa Djurovic
9 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
niti jedna (za analizu) pripremljena epruveta s uzorkom


Explanation:
dakle epruveta koja sadrži uzorak, vjerojatno numerirana, pripremljena za analizu, mislim da se ovdje ne može prevesti doslovce.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-04-06 09:46:56 GMT)
--------------------------------------------------

da, kao što Slobodan veli treba posmatrati cjelinu

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 529
Grading comment
Hvala puno.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romana: ...ne smije čekati..... sve je jasno, nema štamparskih grešaka.
41 mins
  -> hvala

agree  Sladjana
5 hrs
  -> Hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
4 days
  -> hvala




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Dinap
Non-PRO (1): ivanamdb