KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

neurosensorial functions

Croatian translation: živčano-osjetilne funkcije, neurosenzorne funkcije


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:neurosensorial functions
Croatian translation:živčano-osjetilne funkcije, neurosenzorne funkcije
Entered by: Maja Engel

16:28 Feb 10, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: neurosensorial functions
Govori se o jednoj esencijalnoj masnoj kiselini - linolnoj kiselini, koja ima ovaj ucinak: Brain development and maturation of neurosensorial functions
Maja Engel
živčano-osjetilne funkcije, neurosenzorne funkcije
Explanation:
u literaturi sam našao živčano osjetilne funkcije, kao i (češće) neurosenzorne funkcije, ali naišao sam i na osjetilno-živčane funkcije
Selected response from:

PeregrineFalcon
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3živčano-osjetilne funkcije, neurosenzorne funkcijePeregrineFalcon
5 +1nervno-osjetilne funkcije
Sanja Mihailovic


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
nervno-osjetilne funkcije


Explanation:
Funkcije nervno-osjetilnog sustava

Sanja Mihailovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
10 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
živčano-osjetilne funkcije, neurosenzorne funkcije


Explanation:
u literaturi sam našao živčano osjetilne funkcije, kao i (češće) neurosenzorne funkcije, ali naišao sam i na osjetilno-živčane funkcije

PeregrineFalcon
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap
2 hrs
  -> hvala:)

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
8 hrs
  -> hvala:)

agree  Marija Horvat
19 hrs
  -> hvala:)