KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

authoritative source of time

Croatian translation: Autoritativni izvor vremena


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:authoritative source of time
Croatian translation:Autoritativni izvor vremena
Entered by: Dinap

09:15 Feb 13, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Medical technology/softwares
English term or phrase: authoritative source of time
"These devices typically have access to an authoritative source of time, typically an NTP server, or they may consider their own clock to be the authority."
Dinap
Croatia
Autoritativni izvor vremena
Explanation:
Nisam mnogo sigurna ali pogledaj Microsoft Help and support na hrvatskom: govori o autoritativnom poslužitelju za vrijeme (authoritative time server), a u Sažetku o "izvor vremena" (time source). Mislim da se i tvom prevodu govori o NTP postlužitelju kao autoritativnom izvoru vremena.


--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2009-02-13 09:49:17 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala vama
Selected response from:

Jasmina Tisovic
Italy
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Autoritativni izvor vremenaJasmina Tisovic
4Autoritativni izvor za mjerenje vremena
vladowsky
2 +1referentni satbonafide1313


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
referentni sat


Explanation:
... pada mi na pamet prvo...

bonafide1313
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 76

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PeregrineFalcon: ovo je najbliže ili referentni izvor za mjerenje vremena
8 hrs
  -> Hvala, da, izvor za mjerenje vremena, ali "izvor vremena" mi nekako ne sjeda

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Autoritativni izvor za mjerenje vremena


Explanation:
Autoritativni izvor za mjerenje vremena obično je NTP poslužitelj

Example sentence(s):
  • Kako konfigurirati autoritativni poslužitelj za vrijeme u sustavu Windows 2000

    Reference: http://support.microsoft.com/kb/216734/hr
vladowsky
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bonafide1313: izvor za mjerenje vremena je po mom mišljenju spretnije od "izvor vremena", no autoritativni mi nije sasvim prihvatljivo
27 mins

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Autoritativni izvor vremena


Explanation:
Nisam mnogo sigurna ali pogledaj Microsoft Help and support na hrvatskom: govori o autoritativnom poslužitelju za vrijeme (authoritative time server), a u Sažetku o "izvor vremena" (time source). Mislim da se i tvom prevodu govori o NTP postlužitelju kao autoritativnom izvoru vremena.


--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2009-02-13 09:49:17 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala vama

Example sentence(s):
  • Kako konfigurirati autoritativni poslužitelj za vrijeme u sustavu Windows 2000

    Reference: http://support.microsoft.com/kb/216734/
    Reference: http://support.microsoft.com/kb/216734/hr
Jasmina Tisovic
Italy
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bonafide1313: "izvor vremena" je pomalo nespretna konstrukcija, a i autoritativan u hrvatskom ima neke konotacije koje nisu baš u stilu ovog konteksta
14 mins

neutral  PeregrineFalcon: slažem se s bonafidom
8 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
5 days
  -> Hvala