KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

Automatic Daylight Savings Time

Croatian translation: automatsko postavljanje ljetnog računanja vremena


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Automatic Daylight Savings Time
Croatian translation:automatsko postavljanje ljetnog računanja vremena
Entered by: Dinap

09:53 Feb 13, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / technology/software
English term or phrase: Automatic Daylight Savings Time
"•Settings NOT enabled for Automatic Daylight Savings Time"
Dinap
Croatia
automatsko podešavanje ljetnog računanja vremena
Explanation:
http://www.sancta-domenica.hr/detalji_proizvoda.ee1053e16949...
http://www.mirror-trade.hr/?item,0574B024AA,1
Selected response from:

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4automatsko podešavanje ljetnog računanja vremena
Zdenka Ivkovcic
4 +1automatsko prebacivanje ljetno/zimsko vrijeme
vladowsky
5automatski prijelaz s ljetnog na zimsko vrijeme (i obratno)
Sandra Milosavljevic-Rothe


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
automatic daylight savings time
automatski prijelaz s ljetnog na zimsko vrijeme (i obratno)


Explanation:
-


    Reference: http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20041031/novosti06.asp
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Sandra hvala Vam puno na trudu, rješenje kolegice Ivkovčić učinilo mi se preciznije i spretnije


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
automatic daylight savings time
automatsko podešavanje ljetnog računanja vremena


Explanation:
http://www.sancta-domenica.hr/detalji_proizvoda.ee1053e16949...
http://www.mirror-trade.hr/?item,0574B024AA,1

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Svjetlana Nevescanin
2 hrs

agree  Hokaido
2 hrs

agree  sstanko
13 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
5 days

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
automatic daylight savings time
automatsko prebacivanje ljetno/zimsko vrijeme


Explanation:
Uređaji podešeni da automatski prebacuju vrijeme prema zimskom ili ljetnjem računanju


    Reference: http://www.nekretnine2.com/index.php?proizvod=2718
vladowsky
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PeregrineFalcon: mislim da je ovo najbolje rješenje uz, eventualno, automatsko postavljanje ljetnog i zimskog vremena, zato jer se prebacuje u oba smjera i s ljetnog na zimsko i sa zimskog na ljetno, a jednostavno je, iako su sva rješenja dobra
8 hrs