ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

Occipital bone

Croatian translation: zatiljna kost, okcipitalna kost

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Occipital bone
Croatian translation:zatiljna kost, okcipitalna kost
Entered by: Martina Pokupec

12:27 Nov 25, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / područje glave
English term or phrase: Occipital bone
Take a Vertical Section from the Apex to the Occipital Bone and create a Horizontal Line creating a further 2 Panels.

Hvala!
Martina Pokupec
Croatia
zatiljna kost, ocipitalna kost
Explanation:
Zatiljna kost (lat. os occipitale) kost je glave, koja se nalazi na donjem stražnjem dijelu lubanje. Kost ima oblik tanjura, trapezoidnog oblika, koji je probušen velikim okruglim otvorom foramen magnum (lat.) u središtu.
Selected response from:

eleonora_r
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1zatiljna kost, okcipitalna kost
Mirta Didara
5zatiljna kost, ocipitalna kost
eleonora_r


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
occipital bone
zatiljna kost, ocipitalna kost


Explanation:
Zatiljna kost (lat. os occipitale) kost je glave, koja se nalazi na donjem stražnjem dijelu lubanje. Kost ima oblik tanjura, trapezoidnog oblika, koji je probušen velikim okruglim otvorom foramen magnum (lat.) u središtu.


    Reference: http://hr.wikipedia.org/wiki/Zatiljna_kost
eleonora_r
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 30
Grading comment
Hvala!

52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
occipital bone
zatiljna kost, okcipitalna kost


Explanation:
Ovo što je kolegica navela, samo je izraz 'okcipitalna':
Četiri dijela zatiljne kosti, os occipitale, su smješteni oko foramena magnuma. To je najuočljiviji dio lubanjske baze. Velike strukture koje prolaze kroz foramen magnum su leđna moždina (koja u tom dijelu prelazi u produženu moždinu), moždane ovojnice i ovojnice leđne moždine, vertebralne arterije, spinalne arterije i n. accessorius. Na lateralnim dijelovima okcipitalne kosti su dvije velike izbočine-okcipitalni kondili, condyli occipitales, preko kojih su kosti glave povezane s kralježnicom.


    Reference: http://perpetuum-lab.com.hr/forum/page/wiki/plab_wiki/_/anat...
Mirta Didara
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  proanglica
6 hrs
  -> Hvala :)