KudoZ home » English to Croatian » Metallurgy / Casting

precipation hardened steel

Croatian translation: precipitacijski očvrsnut/otvrdnut čelik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:precipitation hardened steel
Croatian translation:precipitacijski očvrsnut/otvrdnut čelik
Entered by: V&M Stanković

10:25 Jul 3, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting / steel
English term or phrase: precipation hardened steel
Pomoć!
Plates and wide flats made of precipation hardened steel.

Kakav bi to bio prekaljen čelik?
Hana Stosic
precipitacijski očvrsnut/otvrdnut čelik
Explanation:
„Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb
...
This paper describes efficiency of substitution the old hydrogenerator rotor interpole supports made of the sand-cast AlZn5Mg1Cr alloy, subject to common cracks and fractures, with supports made of precipitation hardening sand-cast AlSi7Mgwa alloy.
...
Key words: Hydrogenerator rotor, Substitution of materials, Sand-cast AlZn5Mg1Cr and AlSi7Mgwa alloys, Precipitation Hardening
...
U radu se razmatra uspješnost zamijene starih međupolnih potpora rotora hidrogeneratora izrađenih od legure P. AlZn5Mg1Cr, podložnih čestim lomovima i pukotinama, potporama izrađenim od precipitacijski očvrstive legure P.AlSi7Mgwa.
...
Ključne riječi: P.AlZn5Mg1Cr, P.AlSi7Mgwa, precipitacijsko očvršćivanje“
( http://www.fsb.hr/~tfiletin/pdf/clanak_sisak2002.pdf )


„Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb
...
Najbolji među čelicima su austenitni precipitacijski očvrsnuti.
...
U slučaju da troškovi nisu kriterij vrednovanja nego samo uporabna svojstva, tada je na prvom mjestu Co-kovana legura na drugom mjestu austenitni precipitacijski očvrsnut X5 CrNiCu(Nb) 17 4, a na trećem Ti6Al4V.“
( http://www.fsb.hr/~tfiletin/pdf/metode_im_rijeka.pdf )


„Sveučilište u Rijeci - Pomorski fakultet u Rijeci
...
Precipitacijski otvrdnut nehrđajući čelik
Perticipitacijski otvrdnut (precipitation hardening, PH steel) sadrži Al, Nb ili Ta i dobiva svoja svojstva kroz očvršćivanje krutim rastvorom, deformacijskim otvrdnjavanjem i starenjem, te transformacijom u martenzit.“
( http://www.pfri.hr/~tomac/TMO/TMO 12 2_5.doc )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Puno hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3precipitacijski očvrsnut/otvrdnut čelik
V&M Stanković
4hardened steel/kaljeni celikxxxKale75
2vruce kanjeni celik
Sladjana


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
vruce kanjeni celik


Explanation:
Nadam se da ce Vam ovo dalje pomoci.
Moguce je da postoji i bolji izraz.
U svakom slucaju, pogledajte donji link.

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2007-07-03 11:03:54 GMT)
--------------------------------------------------

Vruce kaLjeni celik. Izvinjavam se, greska u kucanju.


    Reference: http://www.answers.com/topic/precipitation-strengthening
Sladjana
Montenegro
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hardened steel/kaljeni celik


Explanation:
znam da je hardened steel kaljeni celik...a za termin precipation zaista neznam...nadams e da je od koristi...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-07-03 10:36:08 GMT)
--------------------------------------------------

ups....oprostite.....nisam vidio da ste vec dole pitali kakav bi to bio celik...
povlacim prijedlog koji vec imate....

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2007-07-03 11:04:28 GMT)
--------------------------------------------------

mozda ovo bude od koristi za razliku od onog mog lapsusa gore...u zurbi sam jer i ja prevodim nesto:

http://www.bnt-tmh.ba/termicka_obrada.htm

xxxKale75
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
precipitacijski očvrsnut/otvrdnut čelik


Explanation:
„Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb
...
This paper describes efficiency of substitution the old hydrogenerator rotor interpole supports made of the sand-cast AlZn5Mg1Cr alloy, subject to common cracks and fractures, with supports made of precipitation hardening sand-cast AlSi7Mgwa alloy.
...
Key words: Hydrogenerator rotor, Substitution of materials, Sand-cast AlZn5Mg1Cr and AlSi7Mgwa alloys, Precipitation Hardening
...
U radu se razmatra uspješnost zamijene starih međupolnih potpora rotora hidrogeneratora izrađenih od legure P. AlZn5Mg1Cr, podložnih čestim lomovima i pukotinama, potporama izrađenim od precipitacijski očvrstive legure P.AlSi7Mgwa.
...
Ključne riječi: P.AlZn5Mg1Cr, P.AlSi7Mgwa, precipitacijsko očvršćivanje“
( http://www.fsb.hr/~tfiletin/pdf/clanak_sisak2002.pdf )


„Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb
...
Najbolji među čelicima su austenitni precipitacijski očvrsnuti.
...
U slučaju da troškovi nisu kriterij vrednovanja nego samo uporabna svojstva, tada je na prvom mjestu Co-kovana legura na drugom mjestu austenitni precipitacijski očvrsnut X5 CrNiCu(Nb) 17 4, a na trećem Ti6Al4V.“
( http://www.fsb.hr/~tfiletin/pdf/metode_im_rijeka.pdf )


„Sveučilište u Rijeci - Pomorski fakultet u Rijeci
...
Precipitacijski otvrdnut nehrđajući čelik
Perticipitacijski otvrdnut (precipitation hardening, PH steel) sadrži Al, Nb ili Ta i dobiva svoja svojstva kroz očvršćivanje krutim rastvorom, deformacijskim otvrdnjavanjem i starenjem, te transformacijom u martenzit.“
( http://www.pfri.hr/~tomac/TMO/TMO 12 2_5.doc )

V&M Stanković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Puno hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy
21 mins
  -> hvala

agree  Gordana Podvezanec
3 hrs
  -> hvala

agree  sazo
1 day5 hrs
  -> hvala