KudoZ home » English to Croatian » Metrology

crosstalk

Croatian translation: preklapanje signala


09:41 Apr 23, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Metrology / LC/MS systems
English term or phrase: crosstalk
(...) high-pressure, linear-acceleration collision cell optimizes MS/MS fragmentation while eliminating crosstalk.

Pronašla sam nešto kao 'kriogena/niskotemperaturna oprema', ali nisam sigurna u to rješenje.
Dubravka Hrastovec
Croatia
Croatian translation:preklapanje signala
Explanation:
Znam da se ovaj termin koristi kod NMR tehnike. Svaki uzorak ima svoj signal kojeg hvata detektor, o samom uređaju ovisi koliko će taj signal biti čist i koliko će kvalitetna biti ta analiza.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-23 11:03:22 GMT)
--------------------------------------------------

Npr:

Deuterij je posebno koristan u protonskoj nuklearnoj magnetnoj rezonanciji. Da bi se izbjeglo preklapanje signala iz uzorka sa signalom iz otapala, većina NMR rastvarača je perdeuterirana, dakle, sav vodik je zamijenjen s deuterijem.

Kod tvog primjera imamo dakle ionizator sa ubrzivačem snopa zraka koji ima sposbnost visoke diferencijacije signala odn. sam proces fragmentacije molekula iznimno je precizan.

Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Ovo upravo odgovara mom kontekstu. S obzirom da nemam još feedback od naručitelja, neću zasad pojam unositi u KOG.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4diafonija
Mira Stepanovic
4preklapanje signalaDinap


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
preklapanje signala


Explanation:
Znam da se ovaj termin koristi kod NMR tehnike. Svaki uzorak ima svoj signal kojeg hvata detektor, o samom uređaju ovisi koliko će taj signal biti čist i koliko će kvalitetna biti ta analiza.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-23 11:03:22 GMT)
--------------------------------------------------

Npr:

Deuterij je posebno koristan u protonskoj nuklearnoj magnetnoj rezonanciji. Da bi se izbjeglo preklapanje signala iz uzorka sa signalom iz otapala, većina NMR rastvarača je perdeuterirana, dakle, sav vodik je zamijenjen s deuterijem.

Kod tvog primjera imamo dakle ionizator sa ubrzivačem snopa zraka koji ima sposbnost visoke diferencijacije signala odn. sam proces fragmentacije molekula iznimno je precizan.



Example sentence(s):
  • In electronics, the term crosstalk (XT) refers to any phenomenon by which a signal transmitted on one circuit or channel of a transmission system creates an undesired effect in another circuit or channel.

    Reference: http://www.angelfire.com/ultra/sslazio/diplomski.pdf
Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ovo upravo odgovara mom kontekstu. S obzirom da nemam još feedback od naručitelja, neću zasad pojam unositi u KOG.
Notes to answerer
Asker: Evo što znači iskustvo iz prve ruke. Hvala puno!


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
diafonija


Explanation:
mislim da je opšti naziv za tu vrstu smetnje diafonija

http://www.hep.hr/hep/publikacije/energija/0203.pdf
(U podnaslovu: M. Puharić: Elektromagnetska kompatibilnost u elektroenergetskim postrojenjima)

4.3. Sprega između dva kabela u diferencijalnom modu
Diafonija (crosstalk) je vrsta sprege koja se odvija
elektromagnetskim djelovanjem jednog kabela na
drugi kabel. Postoje ovisno o vrsti perturbacije:
• kapacitivna sprega
• induktivna sprega

http://searchnetworking.techtarget.com/sDefinition/0,,sid7_g...

The phenomenon that causes crosstalk is called electromagnetic interference (EMI). It can occur in microcircuits within computers and audio equipment as well as within network circuits. The term is also applied to optical signals that interfere with each other.



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-04-23 13:07:24 GMT)
--------------------------------------------------

crosstalk - preslušavanje, smetnja, diafonja ref. Tehn. r. R. Popić

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat