KudoZ home » English to Croatian » Military / Defense

RCB agents

Croatian translation: RKB agensi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: RCB agents
Croatian translation:RKB agensi
Entered by: bergazy

22:29 May 23, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Science - Military / Defense
English term or phrase: RCB agents
...tek sam počeo i još mi nisu proradile 'kemijske vijuge' ... možda netko ima već gotovo rješenje ?
BUZOV
Croatia
rkb agensi
Explanation:
Radiološki,kemijski i biološki agensi.
(RKB)
http://natopa.ibicenter.net/default.asp?SHORTCUT=357
to kažu u NATO-u
Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
Eto na, otkud mi se činilo poznatim ... tata (pok.), stručnjak za te stvari, učio sina od 5-6 godina što je iperit i ostalo :-) .... cccccc
Hvala g. Marko
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rkb agensibergazy
3RHB supstance
Miomira Brankovic


Discussion entries: 1





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
rcb agents
rkb agensi


Explanation:
Radiološki,kemijski i biološki agensi.
(RKB)
http://natopa.ibicenter.net/default.asp?SHORTCUT=357
to kažu u NATO-u

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 25
Grading comment
Eto na, otkud mi se činilo poznatim ... tata (pok.), stručnjak za te stvari, učio sina od 5-6 godina što je iperit i ostalo :-) .... cccccc
Hvala g. Marko

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rcb agents
RHB supstance


Explanation:
Radiological, chemical, biologic
Ako u ovo doba noći još nekome rade "little grey cells" to je onda samo Monsieur Hercule Poirot

Miomira Brankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian