KudoZ home » English to Croatian » Military / Defense

spat

Croatian translation: razmirica


21:58 Mar 31, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Military / Defense
English term or phrase: spat
Komentiraju razne revolucije, čini se da znači nekakv sukob. Likovi govore o Francuskoj revoluciji kao o "spat".
Natasa Mazar
Croatian translation:razmirica
Explanation:
Stoji u Bujasovom rječniku.
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Puno hvala na pomoći.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2razmirica
Vesna Zivcic
3 +2svađa
Nedzad Selmanovic


Discussion entries: 2





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
svađa


Explanation:
možda i prepirka.
Nisam nešto siguran kako bi se ova dva pojma mogla uklopiti u vaš prijevod. Zato sam stavio samo grubi prijevod prepisan iz rječnika.

Nedzad Selmanovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxmac9lxx: spat-pljuvali
1 hr
  -> molim pobliži komentar za neslaganje. hvala vam velika.

agree  ana_trans: but disagree with the above comment, Mr Makarevic is thinking of the past participle of "to spit" which is differnet then the noun in question here
6 hrs
  -> hvala vam velika

agree  xxxNermina: nije rijec o pljuvanju, DEFINITIVNO; moze prepirka, a moze i sukob; najcesce se "spat" koristi kad je rijec o sporjeckanju
7 hrs
  -> hvala vam velika

agree  Marija Vujosevic Caric: Neobično je što se riječ iz neformalnog govora koristi uz Francusku revoluciju.
9 hrs
  -> hvala vam velika

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
razmirica


Explanation:
Stoji u Bujasovom rječniku.

Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Puno hvala na pomoći.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tanja Abramovic
1 hr

agree  dkalinic
1 day12 hrs