KudoZ home » English to Croatian » Music

soundtrack

Croatian translation: matrica


18:31 Aug 12, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Music / Rolling Stones
English term or phrase: soundtrack
'soundtrack' za odredjenu pjesmu (prije nego dođu riječi), soundtrack za neki film...
Slavica Kosca-Vrlazic
Croatia
Croatian translation:matrica
Explanation:
ako je to podloga "prije nego dođu riječi", onda je matrica:
http://www.zarez.hr/73/kritika5.htm
http://www.gradpula.com/k59/glazba/
CD "Dan prijateljstva" sadrži 16 zanimljivih, kratkih pjesama, kao i matrice za karaoke (ali ne za sve pjesme).

Međutim, sountrack za film i sl. obično se ili kaže jednostavno soundtrack, ili "glazbena podloga"
Selected response from:

iNekic
Croatia
Grading comment
Pase 'glazbena podloga'. Hvala Vam! Za matricu u tekstu imam 'basic track'.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2matrica
iNekic
5glazba
alz


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
matrica


Explanation:
ako je to podloga "prije nego dođu riječi", onda je matrica:
http://www.zarez.hr/73/kritika5.htm
http://www.gradpula.com/k59/glazba/
CD "Dan prijateljstva" sadrži 16 zanimljivih, kratkih pjesama, kao i matrice za karaoke (ali ne za sve pjesme).

Međutim, sountrack za film i sl. obično se ili kaže jednostavno soundtrack, ili "glazbena podloga"

iNekic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Pase 'glazbena podloga'. Hvala Vam! Za matricu u tekstu imam 'basic track'.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sanja Rasovic
14 hrs

agree  arsenates
2 days18 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
glazba


Explanation:
glazba
najjednostavnije

alz
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 56