KudoZ home » English to Croatian » Nutrition

flour for biscuit

Croatian translation: brašno za biskvitno tijesto


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flour for biscuit
Croatian translation:brašno za biskvitno tijesto
Entered by: adosanis

08:25 Dec 7, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Nutrition
English term or phrase: flour for biscuit
flour for biscuit
adosanis
brašno za biskvitno tijesto
Explanation:
Kolači mogu biti od biskvitnog, dizanog, prhkog, lisnatog tijesta. Makes difference.
Selected response from:

Marija Vujosevic Caric
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2brašno za kolače
danijela
5 +1brašno za biskvitno tijestoMarija Vujosevic Caric


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
brašno za kolače


Explanation:
That's it.

danijela
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tamara Ferencak
1 min
  -> Hvala Tamara!

agree  MajaM
5 mins
  -> Maja thanks!

disagree  Marija Vujosevic Caric: Prvo, biscuit ne znači kolač. Drugo, postoji više vrsta tijesta za kolače, pa su u prodaji razne namjenske vrste brašna. Za kolače da, ali koje?
32 mins
  -> Cijenim vašu primjedbu i iskustvo ali biskvitno tijesto je također podloga za kolače

agree  A.Đapo
8 hrs
  -> Hvala

44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
brašno za biskvitno tijesto


Explanation:
Kolači mogu biti od biskvitnog, dizanog, prhkog, lisnatog tijesta. Makes difference.

Marija Vujosevic Caric
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miomira Brankovic: Dr Ignac Kulier, Englesko-hrvatski ili srpski prehrambeni rječnik
11 hrs
  -> Hvala.