KudoZ home » English to Croatian » Other

set out the arrangements

Croatian translation: donijeti rješenja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:set out the arrangements
Croatian translation:donijeti rješenja
Entered by: Valentina Balšić

09:42 Oct 21, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Other / Family Law
English term or phrase: set out the arrangements
One way by which parents can set out the arrangements they wish to put into place for their children is to make a parenting plan.
Valentina Balšić
Ireland
donijeti rješenja
Explanation:
Jedan od načina na koji roditelji mogu donijeti rješenja koja žele provesti za svoju djecu je izrada roditeljskog plana.

možda ... predložiti rješenja?

--------------------------------------------------
Note added at 2 days10 hrs (2006-10-23 20:41:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.iowalegalaid.org/IA/showdocument.cfm/itopicid/787...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days10 hrs (2006-10-23 20:42:07 GMT)
--------------------------------------------------

ovaj website www.iowa... ima neki info koji vam moze pomoci ali nije im dobar hrvatski...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days11 hrs (2006-10-23 20:44:35 GMT)
--------------------------------------------------

ili malo jednostavnije

Jedan od načina na koji roditelji mogu riješiti pitanja u vezi njihove djece jest izrada roditeljskog plana.
Selected response from:

alen botica
Grading comment
Hvala!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4uspostaviti načine (ponašanja)
BUZOV
3donijeti rješenja
alen botica
3postaviti uvjetekrtko


Discussion entries: 2





  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uspostaviti načine (ponašanja)


Explanation:
... hrvatski izraz ... jer svaki jezik ima svoju vlastitu frazeologiju....

BUZOV
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 36

2 days5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
postaviti uvjete


Explanation:
.

krtko
China
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 3

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
donijeti rješenja


Explanation:
Jedan od načina na koji roditelji mogu donijeti rješenja koja žele provesti za svoju djecu je izrada roditeljskog plana.

možda ... predložiti rješenja?

--------------------------------------------------
Note added at 2 days10 hrs (2006-10-23 20:41:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.iowalegalaid.org/IA/showdocument.cfm/itopicid/787...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days10 hrs (2006-10-23 20:42:07 GMT)
--------------------------------------------------

ovaj website www.iowa... ima neki info koji vam moze pomoci ali nije im dobar hrvatski...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days11 hrs (2006-10-23 20:44:35 GMT)
--------------------------------------------------

ili malo jednostavnije

Jedan od načina na koji roditelji mogu riješiti pitanja u vezi njihove djece jest izrada roditeljskog plana.

alen botica
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Hvala!