KudoZ home » English to Croatian » Other

District School Board

Croatian translation: Nastavno vijeće okruga u Torontu


19:04 Jul 16, 2002
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: District School Board
Toronto District School Board
Zlatica
Croatian translation:Nastavno vijeće okruga u Torontu
Explanation:
ili:
Okružno nastavno vijeće u Torontu,
zavisno od toga je li
Toronto (District School Board)
ili
(Toronto District) School Board
također, s obzirom da se radi o skupnom vijeću više škola, može biti i obrazovno vijeće...
-nadam se da će za početak pomoći!
Selected response from:

Denis Pajtak
Croatia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Obrazovno vijeće okruga Toronto
Pike
4Nastavno vijeće okruga u TorontuDenis Pajtak


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nastavno vijeće okruga u Torontu


Explanation:
ili:
Okružno nastavno vijeće u Torontu,
zavisno od toga je li
Toronto (District School Board)
ili
(Toronto District) School Board
također, s obzirom da se radi o skupnom vijeću više škola, može biti i obrazovno vijeće...
-nadam se da će za početak pomoći!

Denis Pajtak
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Obrazovno vijeće okruga Toronto


Explanation:
Termin označava organ u čijoj su nadležnosti škole u okrugu (okrug je približan prijevod- u Kanadi i SAD district je obično područje koje uključuje veće gradsko središte)

Pike
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 683

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  hrvaska: Mislim da gospodja Zlatica treba platiti prevoditelja.
57 days