KudoZ home » English to Croatian » Other

We encourage all newcomers to attend

Croatian translation: Svim novopridošlicama preporučamo da budu na sastanku


19:23 Jul 16, 2002
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: We encourage all newcomers to attend
We encourage all newcomers to attend the meeting.
Zlatica
Croatian translation:Svim novopridošlicama preporučamo da budu na sastanku
Explanation:
novopridošlice - ne koristi se često, ali...
Selected response from:

Denis Pajtak
Croatia
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Svim novopridošlicama preporučamo da budu na sastankuDenis Pajtak
5ovo stvarno nema smislaxxxNermina


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Svim novopridošlicama preporučamo da budu na sastanku


Explanation:
novopridošlice - ne koristi se često, ali...

Denis Pajtak
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vesna Zivcic: Savjet Zlatici: zašto ne kupite rječnik. Ovo nije vrsta pitanja koja traba pomoc strucnih prevoditelja.
1 hr

agree  xxxNermina
1 hr

agree  hrvaska
57 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ovo stvarno nema smisla


Explanation:
molim vas da kao sto rece Vesna kupite rjecnik

xxxNermina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 28