KudoZ home » English to Croatian » Other

basic line of underwear

Croatian translation: osnovna linija donjeg rublja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:basic line of underwear
Croatian translation:osnovna linija donjeg rublja
Entered by: sazo

22:51 Apr 4, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Other / Fashion
English term or phrase: basic line of underwear
XXX has evolved from a basic line of men’s underwear to the leader in men’s, women’s and children’s clothing from socks to underwear and casual apparel
sazo
Croatia
osnovna linija donjeg rublja
Explanation:
"Pussycat Dollsice vreća su bez dna: nakon što su od plesne skupine, koja izvodi striptiz, postale planetarno poznate pjevačice, i dobile vlastiti televizijski reality show, sada će njihovo ime krasiti i liniju donjeg rublja"
http://www.vecernji.hr/home/showbiz/3034947/showPhotoSerie.d...

http://www.24sata.hr/index.php?cmd=show_galerija&galerija_id...
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
Hvala, Kristina.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7osnovna linija donjeg rublja
Kristina Kolic
2jednostavnog programa donjeg rublja Romana


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
basic line of underwear
osnovna linija donjeg rublja


Explanation:
"Pussycat Dollsice vreća su bez dna: nakon što su od plesne skupine, koja izvodi striptiz, postale planetarno poznate pjevačice, i dobile vlastiti televizijski reality show, sada će njihovo ime krasiti i liniju donjeg rublja"
http://www.vecernji.hr/home/showbiz/3034947/showPhotoSerie.d...

http://www.24sata.hr/index.php?cmd=show_galerija&galerija_id...

Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Hvala, Kristina.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec: :-D
1 min
  -> Hvala!

agree  Ivana Kahle
7 hrs
  -> Hvala!

agree  Dinap
9 hrs
  -> Hvala!

agree  tg57
13 hrs
  -> Hvala!

agree  merri_t
15 hrs
  -> Hvala!

agree  eleonora_r
15 hrs
  -> Hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
4 days
  -> Hvala!

25 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
jednostavnog programa donjeg rublja


Explanation:
samo prijedlog. znam, nije doslovno i da, koristi se rijec linija ali koristi se i program.

Romana
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8