KudoZ home » English to Croatian » Other

solid colours

Croatian translation: pune boje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: solid colours
Croatian translation:pune boje
Entered by: bergazy

20:01 Apr 5, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Science - Other
English term or phrase: solid colours
spectrophotometer for solid colours

radi se o vrsti kontrole boje
sazo
Croatia
pune boje
Explanation:
Savjeti za pripremanje publikacija za komercijalni ispis - Pomoć i ...Ako koristite ovaj model boja, vaša publikacija bit će ispisana u punoj boji ... Koristite ovaj model boja samo ako želite pune boje i visoko zasićene i ...
office.microsoft.com/hr-hr/help/HA012189471050.aspx - 66k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

Moj oglasSvi oglasi su u boji rubrike u kojoj Će izaæi. Postoji sedam osnovnih rubrika: ... PUNE BOJE SA SJENOM do 185 znakova ...
www.mojoglas.hr/mediakit.html - 22k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

Bilo da je ili ne zaključavanje tipkovnice omogućeno. Bilo da može ...Lijeva ili gornja boja kod crtanja prijelaza ili pune boje. Prozirnost s kojim se treba crtati pozadinska slika Datoteka koja se koristi kao slika pozadine ...
64.191.89.197/etc/gconf/gconf. xml.defaults/%25gconf-tree-hr.xml - 64k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

Metro-portal.hr » METRO-CASA » Boje kako ih vidi MissoniPune boje tvore brojne kontraste u kombinaciji s grimiznim, kremastim i zagasitim bojama te optičke efekte u dvije nijanse. Često oblaci i točke navaljuju ...
www.metro-portal.hr/vijesti/metro-casa/ boje-kako-ih-vidi-missoni-jassad-sdasn-dasdas-dasasss - 41k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

mica-maca
Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2pune bojebergazy
3osnovne bojeDinap
3čiste boje
Kornelija


Discussion entries: 1





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
čiste boje


Explanation:
...

Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pune boje


Explanation:
Savjeti za pripremanje publikacija za komercijalni ispis - Pomoć i ...Ako koristite ovaj model boja, vaša publikacija bit će ispisana u punoj boji ... Koristite ovaj model boja samo ako želite pune boje i visoko zasićene i ...
office.microsoft.com/hr-hr/help/HA012189471050.aspx - 66k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

Moj oglasSvi oglasi su u boji rubrike u kojoj Će izaæi. Postoji sedam osnovnih rubrika: ... PUNE BOJE SA SJENOM do 185 znakova ...
www.mojoglas.hr/mediakit.html - 22k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

Bilo da je ili ne zaključavanje tipkovnice omogućeno. Bilo da može ...Lijeva ili gornja boja kod crtanja prijelaza ili pune boje. Prozirnost s kojim se treba crtati pozadinska slika Datoteka koja se koristi kao slika pozadine ...
64.191.89.197/etc/gconf/gconf. xml.defaults/%25gconf-tree-hr.xml - 64k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

Metro-portal.hr » METRO-CASA » Boje kako ih vidi MissoniPune boje tvore brojne kontraste u kombinaciji s grimiznim, kremastim i zagasitim bojama te optičke efekte u dvije nijanse. Često oblaci i točke navaljuju ...
www.metro-portal.hr/vijesti/metro-casa/ boje-kako-ih-vidi-missoni-jassad-sdasn-dasdas-dasasss - 41k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

mica-maca

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romana
10 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days19 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
osnovne boje


Explanation:
Nisam nikakav stručnjak ali našla sam jedan zanimljivi link

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2008-04-06 14:38:05 GMT)
--------------------------------------------------

Ustvari to bi bile solidne boje crna, plava, bijela i crvena http://www.tportal.hr/lifestyle/ljubimci/fset.html


    Reference: http://www.messybeast.com/self-solid.htm
Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 80