KudoZ home » English to Croatian » Other

factory outlet

Croatian translation: izložbeni salon


12:42 Apr 21, 2008
English to Croatian translations [Non-PRO]
Other
English term or phrase: factory outlet
What I am looking for is to get a translation of the singular form being equivalent of the factory outlet (u izložnim salonima ) to adjust the previous with the current version. I would appreciate your help with the entire sentence (inflection).

previous
Danas naš namještaj prodavan je u izložnim salonima u X, Y i Z, prodavaonicama sa namještajem na području cijele zemlje, 30 zemalja na svijetu, kao i preko Internet mreže.

current
Danas naš namještaj prodavan je u izložnim salonima u X, prodavaonicama sa namještajem na području cijele zemlje, 30 zemalja na svijetu, kao i preko Internet mreže

Thanks for this help!
Maciej Andrzejczak
Poland
Croatian translation:izložbeni salon
Explanation:
Danas se naš namještaj prodaje u izložbenim salonima u X, prodavaonicama namještaja na području cijele zemlje, u 30 zemalja na svijetu, kao i preko Interneta.

Selected response from:

xxxmarijana1
Grading comment
thanks all!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6tvornički dućan, outlet trgovina
Nina M Pelikan
5 +3izložbeni salonxxxmarijana1
4 +1izložbeni salonDinap


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
izložbeni salon


Explanation:
I think izložbeni not izložni. Plural: izložbeni saloni!

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-04-21 12:53:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.autoweb.hr/article.php?story=20080414095905425

Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 80

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days11 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
izložbeni salon


Explanation:
Danas se naš namještaj prodaje u izložbenim salonima u X, prodavaonicama namještaja na području cijele zemlje, u 30 zemalja na svijetu, kao i preko Interneta.



xxxmarijana1
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
thanks all!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  merri_t
9 mins

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days11 hrs

agree  Nina M Pelikan: hvala
3 days19 hrs

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
tvornički dućan, outlet trgovina


Explanation:
outlet podrazumijeva snižene, odnosno tvorničke cijene robe


    Reference: http://www.bankamagazine.hr/dnevnevijesti/zagorje-tehnobeton...
Nina M Pelikan
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: Upravo tako. Ono što ostane po drugim dućanima ide u outlet i prodaje se po bitno sniženim cijenama.
59 mins
  -> Hvala

agree  tg57
3 hrs
  -> Hvala

agree  Ivana Zuppa-Baksa
4 hrs
  -> Hvala

agree  Veronica Prpic Uhing
5 hrs
  -> Hvala

agree  Romana
1 day13 hrs
  -> Hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days11 hrs
  -> Hvala