KudoZ home » English to Croatian » Other

tilting mechanism

Croatian translation: nagibni mehanizam


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tilting mechanism
Croatian translation:nagibni mehanizam
Entered by: bergazy

19:03 Aug 31, 2008
English to Croatian translations [Non-PRO]
Marketing - Other
English term or phrase: tilting mechanism
There are several installation possibilities for those appliances and the existing units can be replaced easily as the new thermaline Braising and Boiling Pans are compatible with the previous ranges.
The electric tilting mechanism makes tilting effortless and the relative large distance between the pouring lip and the floor allows higher containers to be filled easily.
Kornelija
Bosnia and Herzegovina
nagibni mehanizam
Explanation:
EH.Pro / EH.Browse - [ Prevedi ovu stranicu ]
tilted nagnut tilth njiva, obrada zemlje, oranica tilting nagibni, vodi borbu ... timing system razvodni mehanizam Timor-Leste Istočni Timor ...
www.taktikanova.com/EH.Browse/EH277.htm - 17k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

Hrvatskoj prijeti katastrofa nagibnog vlaka – NACIONAL
Kao prvo, prilikom zimskih vijavica zabilježene su smetnje u tehnici naginjanja zbog zamrznutog nagibnog mehanizma. Zamislite kako će se takav vlak ponašati ...
www.nacional.hr/articles/view/10976/ - 39k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Ergonomic Grupa
Nagibni mehanizam. Meh. podesiv po visini. *dizanje naslona. Permanent contact, Syncron ... nagibni mehanizam - Mehanizam podesiv samo po visini, 8049 ...
www.ergonomic-grupa.hr/HR/teh_boss.htm - 36k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Ergonomic Grupa
Nagibni mehanizam. Meh. podesiv po visini. Klizeće sjedalo ... nagibni mehanizam - mehanizam podesiv samo po visini. 1859 1851. Luksuzni operativni stolac ...
www.ergonomic-grupa.hr/HR/teh_libra.htm - 31k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Više rezultata za www.ergonomic-grupa.hr »
PC Ekspert - Hardware EZine - Članci
Isti nagibni mehanizam kao i na multi-funkcijskom modelu. I ovaj monitor nema klasični nosač kao većina LCD monitora već na radnoj površini leži cijelom ...
pcekspert.com/articles/338-5.html - 116k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Olympus - Mikrofoni
ME-52W mikrofon. • Smanjuje ambijentalnu buku • Plug-in mikrofon • Nagibni mehanizam Više. TP 7 Mikrofon za snimanje telefonskih razgovora ...
www.olympus.hr/consumer/2587_2635.htm - 43k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
MojSkuter.com - GILERA FUOCO: UZBUDLJIVA VOŽNJA I PRIVLAČAN IZGLED
4 kol 2007 ... Inovativni nagibni mehanizam paralelogramskog prednjeg ovjesa koji omogućava da se Fuocom upravlja jednostavno kao i klasičnim skuterom, ...
www.mojskuter.com/index.php?option=com_ content&task=view&id=433&Itemid=62 - 48k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Slobodna Dalmacija
Konstrukcija i način rada ta dva nagibna vlaka su više-manje slični. I jedan i drugi koriste nagibni mehanizam koji služi da bi se u zavojima moglo postići ...
arhiv.slobodnadalmacija.hr/20040305/temedana02.asp - 30k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nagibni mehanizambergazy
5mehanizam upravljanja nagibomHrvoje Ban


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nagibni mehanizam


Explanation:
EH.Pro / EH.Browse - [ Prevedi ovu stranicu ]
tilted nagnut tilth njiva, obrada zemlje, oranica tilting nagibni, vodi borbu ... timing system razvodni mehanizam Timor-Leste Istočni Timor ...
www.taktikanova.com/EH.Browse/EH277.htm - 17k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

Hrvatskoj prijeti katastrofa nagibnog vlaka – NACIONAL
Kao prvo, prilikom zimskih vijavica zabilježene su smetnje u tehnici naginjanja zbog zamrznutog nagibnog mehanizma. Zamislite kako će se takav vlak ponašati ...
www.nacional.hr/articles/view/10976/ - 39k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Ergonomic Grupa
Nagibni mehanizam. Meh. podesiv po visini. *dizanje naslona. Permanent contact, Syncron ... nagibni mehanizam - Mehanizam podesiv samo po visini, 8049 ...
www.ergonomic-grupa.hr/HR/teh_boss.htm - 36k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Ergonomic Grupa
Nagibni mehanizam. Meh. podesiv po visini. Klizeće sjedalo ... nagibni mehanizam - mehanizam podesiv samo po visini. 1859 1851. Luksuzni operativni stolac ...
www.ergonomic-grupa.hr/HR/teh_libra.htm - 31k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Više rezultata za www.ergonomic-grupa.hr »
PC Ekspert - Hardware EZine - Članci
Isti nagibni mehanizam kao i na multi-funkcijskom modelu. I ovaj monitor nema klasični nosač kao većina LCD monitora već na radnoj površini leži cijelom ...
pcekspert.com/articles/338-5.html - 116k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Olympus - Mikrofoni
ME-52W mikrofon. • Smanjuje ambijentalnu buku • Plug-in mikrofon • Nagibni mehanizam Više. TP 7 Mikrofon za snimanje telefonskih razgovora ...
www.olympus.hr/consumer/2587_2635.htm - 43k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
MojSkuter.com - GILERA FUOCO: UZBUDLJIVA VOŽNJA I PRIVLAČAN IZGLED
4 kol 2007 ... Inovativni nagibni mehanizam paralelogramskog prednjeg ovjesa koji omogućava da se Fuocom upravlja jednostavno kao i klasičnim skuterom, ...
www.mojskuter.com/index.php?option=com_ content&task=view&id=433&Itemid=62 - 48k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Slobodna Dalmacija
Konstrukcija i način rada ta dva nagibna vlaka su više-manje slični. I jedan i drugi koriste nagibni mehanizam koji služi da bi se u zavojima moglo postići ...
arhiv.slobodnadalmacija.hr/20040305/temedana02.asp - 30k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1
18 hrs
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day15 hrs
  -> hvala

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
mehanizam upravljanja nagibom


Explanation:
Slažem se s kolegom koji je predložio 'nagibni mehanizam', ali u ovom kontekstu gdje je očito da taj mehanizam omogućuje podešavanje/upravljanje nagibom čini mi se da bi moj prijedlog više odgovarao, but that's just me. :o)

Hrvoje Ban
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian