KudoZ home » English to Croatian » Other

money

Croatian translation: novac


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:money
Croatian translation:novac
Entered by: Vesna Zivcic

22:15 Jan 9, 2003
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: money
Money is a very important thing.
Rebecca Davis
Novac
Explanation:
Novac je vrlo važna stvar.
This is complete sentence, very simple.


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-09 22:26:59 (GMT)
--------------------------------------------------



Advanced Search Preferences Language Tools Search Tips


Web Images Groups Directory News-New!
Searched the web for Novac je vrlo važan. Results 1 - 10 of about 1,870. Search took 0.13 seconds.


Ponuđači Vrlo u WLW - u www.wlw.hr
www.wlw.hr WLW - ponuđači proizvoda i usluga iz 15 europskih država Sponsored Link

Head-hunteri štede vrijeme i novac pri zapošljavanju
SVE VIŠE PODUZEĆA TRAŽI USLUGE LOVACA NA GLAVE Head-hunteri štede vrijeme i novac
pri zapošljavanju ... Intuicija je također vrlo važan faktor jer ...
www.vecernji-list.hr/POSLOVNI/2002/ 04/03/Pages/headhunteri.html - 24k - Cached - Similar pages

Jutarnji list -
... one koji su za nju izdvajali novac tek će ... Kako reagirate na priče da je Sveučilišna
bolnica ... ministar koji pokušava stručno voditi vrlo važan i osjetljiv ...
www.monitor.hr/jutarnji/1999/04/17/reiner.htm - 11k - Cached - Similar pages

Događanja
... bio pravi početak, s perfektnim ljudima, a početak je vrlo važan. ... MARINA: Novnarstvo
je vrlo ozbiljan posao i treba ... godine, novac je ušao u telekomunikacije ...
brod.pfri.hr/plima/plima5/postati_novinar.htm - 8k - Cached - Similar pages

Projekt umire
... i obrazovanja darovitih i zato joj je svaki oblik podrške vrlo važan. ... je sva
potrebna regulativa au gradskom proračunu osiguran je i novac, u okviru ...
free-zg.hinet.hr/bistric/skrb.htm - 12k - Cached - Similar pages

Feud - Razni vicevi
... (23.12.1999); Timski rad je vrlo važan. On omogućava da krivnju prebaciš na
drugoga. ... (16.4.1999); Vrijeme je novac, reče konobar i zbroji račun s datumom. ...
www.inet.hr/feud/vi-razno.htm - 7k - Cached - Similar pages

Zarez
... oba filma nedavni rat je narativno marginaliziran, ali značenjski vrlo važan. ... komercijalnog
eskapističkog filma koji vraća novac (što je Sokolović i ...
www.zarez.hr/50/temabroja2.htm - 17k - Cached - Similar pages

Zarez
... da smo odlučili da će sav novac, koji možemo ... na workshop, objaviti seriju kritika,
to je za nas ... gosti, radni uzori Workshopovi su vrlo važan dio festivala? ...
www.zarez.hr/50/temabroja6.htm - 18k - Cached - Similar pages
[ More results from www.zarez.hr ]

Dijasporski forum by RT
... sam se morao složiti i reći da Hrvatskoj i ne treba novac iz Kanade ... Jasno, odgovor
na ta pitanja dolazi iz Veleposlanstva, no ovo je vrlo važan susret, koji ...
www.croatia.ch/dijasporski_forum/008.php - 101k - 8 Jan 2003 - Cached - Similar pages

Stalne rubrike - Burza
... U voću definitivno nedostaje vitamin B12, koji je vrlo važan za životne
funkcije. O njemu se toliko raspravlja i špekulira, kao ...
www.ritelefax.hr/stalnerubrike.asp?ib=509&sr=23 - 32k - Cached - Similar pages

Stalne rubrike - Burza
... prijeti sekundarna infekcija. Vrlo važan činilac u terapiji je
strogo mirovanje koje mora trajati 3 tjedna. U tom periodu psa ...
www.ritelefax.hr/stalnerubrike.asp?ib=532&sr=37 - 31k - Cached - Similar pages
[ More results from www.ritelefax.hr ]


Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +11Novacbergazy
5Novac, novci , pare, lova su/ je jako vazni/ vazna.
Gordana Podvezanec


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +11
Novac


Explanation:
Novac je vrlo važna stvar.
This is complete sentence, very simple.


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-09 22:26:59 (GMT)
--------------------------------------------------



Advanced Search Preferences Language Tools Search Tips


Web Images Groups Directory News-New!
Searched the web for Novac je vrlo važan. Results 1 - 10 of about 1,870. Search took 0.13 seconds.


Ponuđači Vrlo u WLW - u www.wlw.hr
www.wlw.hr WLW - ponuđači proizvoda i usluga iz 15 europskih država Sponsored Link

Head-hunteri štede vrijeme i novac pri zapošljavanju
SVE VIŠE PODUZEĆA TRAŽI USLUGE LOVACA NA GLAVE Head-hunteri štede vrijeme i novac
pri zapošljavanju ... Intuicija je također vrlo važan faktor jer ...
www.vecernji-list.hr/POSLOVNI/2002/ 04/03/Pages/headhunteri.html - 24k - Cached - Similar pages

Jutarnji list -
... one koji su za nju izdvajali novac tek će ... Kako reagirate na priče da je Sveučilišna
bolnica ... ministar koji pokušava stručno voditi vrlo važan i osjetljiv ...
www.monitor.hr/jutarnji/1999/04/17/reiner.htm - 11k - Cached - Similar pages

Događanja
... bio pravi početak, s perfektnim ljudima, a početak je vrlo važan. ... MARINA: Novnarstvo
je vrlo ozbiljan posao i treba ... godine, novac je ušao u telekomunikacije ...
brod.pfri.hr/plima/plima5/postati_novinar.htm - 8k - Cached - Similar pages

Projekt umire
... i obrazovanja darovitih i zato joj je svaki oblik podrške vrlo važan. ... je sva
potrebna regulativa au gradskom proračunu osiguran je i novac, u okviru ...
free-zg.hinet.hr/bistric/skrb.htm - 12k - Cached - Similar pages

Feud - Razni vicevi
... (23.12.1999); Timski rad je vrlo važan. On omogućava da krivnju prebaciš na
drugoga. ... (16.4.1999); Vrijeme je novac, reče konobar i zbroji račun s datumom. ...
www.inet.hr/feud/vi-razno.htm - 7k - Cached - Similar pages

Zarez
... oba filma nedavni rat je narativno marginaliziran, ali značenjski vrlo važan. ... komercijalnog
eskapističkog filma koji vraća novac (što je Sokolović i ...
www.zarez.hr/50/temabroja2.htm - 17k - Cached - Similar pages

Zarez
... da smo odlučili da će sav novac, koji možemo ... na workshop, objaviti seriju kritika,
to je za nas ... gosti, radni uzori Workshopovi su vrlo važan dio festivala? ...
www.zarez.hr/50/temabroja6.htm - 18k - Cached - Similar pages
[ More results from www.zarez.hr ]

Dijasporski forum by RT
... sam se morao složiti i reći da Hrvatskoj i ne treba novac iz Kanade ... Jasno, odgovor
na ta pitanja dolazi iz Veleposlanstva, no ovo je vrlo važan susret, koji ...
www.croatia.ch/dijasporski_forum/008.php - 101k - 8 Jan 2003 - Cached - Similar pages

Stalne rubrike - Burza
... U voću definitivno nedostaje vitamin B12, koji je vrlo važan za životne
funkcije. O njemu se toliko raspravlja i špekulira, kao ...
www.ritelefax.hr/stalnerubrike.asp?ib=509&sr=23 - 32k - Cached - Similar pages

Stalne rubrike - Burza
... prijeti sekundarna infekcija. Vrlo važan činilac u terapiji je
strogo mirovanje koje mora trajati 3 tjedna. U tom periodu psa ...
www.ritelefax.hr/stalnerubrike.asp?ib=532&sr=37 - 31k - Cached - Similar pages
[ More results from www.ritelefax.hr ]




bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  evaesse
31 mins

agree  Drak: Frit, frit....
46 mins

agree  A.Đapo
9 hrs

agree  xxxPeter Jausov
10 hrs

agree  Said Kaljanac a.k.a. SARAJ: lova ;-))
10 hrs

agree  Ingrid Lovric
11 hrs

agree  xxxkatica
14 hrs

agree  Floramye
1 day1 hr

agree  dkalinic: penezi :-)))
2 days12 hrs

agree  Chicago-Bosnian: EXCELLENT!
8 days

agree  Franka72
11 days

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Novac, novci , pare, lova su/ je jako vazni/ vazna.


Explanation:
It depends on the formal level of the sentence

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583