KudoZ home » English to Croatian » Other

Show us the language you speak, and we will connect you with an interpreter."

Croatian translation: Navedite nam jezik koji govorite...


08:54 Mar 26, 2003
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: Show us the language you speak, and we will connect you with an interpreter."
Pokažite jezik koji govorite, a mi ćemo kontaktirati tumača za vas.
Jel to OK?
Ivan Frankovics
Hungary
Croatian translation:Navedite nam jezik koji govorite...
Explanation:
Moj prijedlog:

Navedite (nam) jezik koji govorite, a mi ćemo Vas povezati s tumačem (za taj jezik)

"Pokazati (nekome) jezik" moglo bi se shvatiti i na drugi način, pa bi bilo najbolje zaobići tu frazu.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 14:31:58 (GMT)
--------------------------------------------------

Ako se radi o izborniku s kojeg treba odabrati jedan od navedenih jezika, glagol koji se može upotrijebiti u tom je slučaju \"odaberite (jezik koji govorite)\"
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3xxxxkatica
4 +3Navedite nam jezik koji govorite...
Vesna Zivcic
5 +2Pokažite kojim jezikom govorite, a mi ćemo Vas povezati s prevoditeljem
IVAN-57
5Recite nam koji jezik govorite i pronbaći ćemo vam prevoditelja!
Gordana Podvezanec


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Recite nam koji jezik govorite i pronbaći ćemo vam prevoditelja!


Explanation:
Ovako je bolje!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 09:21:16 (GMT)
--------------------------------------------------

pronbaći= pronaći
( sorry!)

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Pokažite kojim jezikom govorite, a mi ćemo Vas povezati s prevoditeljem


Explanation:
-

IVAN-57
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 530

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Mandrapa
5 hrs

agree  Tanja Abramovic: sa tumacem.
21 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Navedite nam jezik koji govorite...


Explanation:
Moj prijedlog:

Navedite (nam) jezik koji govorite, a mi ćemo Vas povezati s tumačem (za taj jezik)

"Pokazati (nekome) jezik" moglo bi se shvatiti i na drugi način, pa bi bilo najbolje zaobići tu frazu.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 14:31:58 (GMT)
--------------------------------------------------

Ako se radi o izborniku s kojeg treba odabrati jedan od navedenih jezika, glagol koji se može upotrijebiti u tom je slučaju \"odaberite (jezik koji govorite)\"

Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 849
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec: :) slažem se!!!
21 mins

agree  Sandra Milosavljevic-Rothe: slažem se sa "odaberite", jer "nekome pokazati jezik" znači prije svega "isplaziti se"
9 hrs

agree  Tanja Abramovic
20 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
x


Explanation:
Ovo nije za bodove. Samo objašnjenje. Ovdje se uistinu radi o glagolu "pokažite" jer se pred dotičnom osobom nalazi i popis naziva jezika, između ostalog i "hrvatski", tako da ta osoba treba pokazati koji jezik govori.

xxxkatica
PRO pts in pair: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Mandrapa: Upravo tako, radi se najvjerojatnije o "flash cards", kartama na kojima se nalazi spisak jezika.
3 hrs

agree  Tanja Abramovic
18 hrs

agree  dkalinic: To je i moje mišljenje.
2 days8 hrs