KudoZ home » English to Croatian » Other

Federalni/savezni

Croatian translation: Sugestija


20:42 May 21, 2003
English to Croatian translations [PRO]
/ administration and government
English term or phrase: Federalni/savezni
Molim komentar na korištenje riječi "federalan" u kontekstu srpskih / BiH institucija. Federacija BiH ima Federalno predsjedništvo... dobrodošle su i blage digresije...
Pike
Croatia
Croatian translation:Sugestija
Explanation:
Poštovani kolega,

kako biste ustanovili učestalost korištenja izraza koje ste naveli na dolje navedenom linku možete sami pretražiti hrvatski nacionalni korpus

"30-milijunski korpus suvremenoga hrvatskoga jezika

Kako za hrvatski do sada nema korpusa sastavljenih prema spoznajama koje pruža korpusna lingvistika (osim pilot korpusa od milijun riječi hrvatskoga rađenoga u ovoj instituciji), cilj je ovoga projekta sastavljanje i obradba reprezentativnih hrvatskih tekstova - starijih i suvremenih - u obliku sustavno kocipirana korpusa. "

Rezultati koje dobiljete na prvi su pogled malo zbunjujući, ali brzo ćete ući u štos.


http://www.hnk.ffzg.hr/jthj/tools.htm
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Od srca hvala. Nisam znao za ovaj projekt. Vjerujem kako ću ga često koristiti u daljnjem radu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3federalni...
Gordana Podvezanec
5 +2vidi objašnjenje
Kemal Mustajbegovic
3Sugestija
Vesna Zivcic


Discussion entries: 6





  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
federalni...


Explanation:
PBS BiH - Vijesti
... prava i izbjeglice Bosne i Hercegovine Mirsad Kebo i federalni premijer Ahmet ... Delegacija
Vijeća ministara BiH i Federalne vlade u poslijepodnevnim satima će ...
www.pbsbih.ba/vijesti/2003/mart/19/v07.html - 30k - Cached - Similar pages

PBS BiH - Vijesti
... DANAS ĆE IZ TREZORA BiH U FEDERALNI TREZOR BITI PREBAČENO 71,3 MILIONA
KM Sarajevo, 07.06.2002. - Danas bi iz Trezora BiH trebalo ...
www.pbsbih.ba/vijesti/2002/juni/07/b-centar.html - 47k - Cached - Similar pages
[ More results from www.pbsbih.ba ]

Federacija BiH
... poslove; Federalni zavod za statistiku; Federalni metereoloski zavod;
Arhiv Federacije BiH; Federalni zavod za programiranje razvoja; ...
www.fbihvlada.gov.ba/hrvatski/ustanove/ustanove.htm - 2k - Cached - Similar pages

Federalni zavod za programiranje razvoja
... Federalni zavod za programiranje razvoja vrsi istrazivacke, strucno-analiticke
i druge ... za gospopdarsku suradnju sa zemljama od interesa za Federaciju BiH.
www.fbihvlada.gov.ba/hrvatski/uredi/ zavod_za_programiranje_razvoja.htm - 3k - Cached - Similar pages
[ More results from www.fbihvlada.gov.ba ]

Hrvatska rijec 360 - Sefer Halilovic, federalni ministar
... Sefer Halilović, federalni ministar Ideja o organiziranju radnih akcija bespotrebno
je ... ministarstvu, sudbina izbornog zakona i budući ustroj BiH, pitanja su ...
www.hrvatska-rijec.com/360/int.html - 14k - Cached - Similar pages

Slobodna Dalmacija
... o radnim odnosima i plaćama službenika organa uprave Federacije BiH, te odredbe ... Federalni
revizori su također uočili da ne funkcionira sustav internih ...
www.slobodnadalmacija.hr/20021215/bih01.asp - 20k - Cached - Similar pages

Slobodna Dalmacija
... Vera Jovanović, Branka Raguz i Esad Muhibić, federalni ombudsmani, nedavno
su upozorili kako se u BiH ostvaruje projekt etnički čistih regija. ...
www.slobodnadalmacija.hr/20030413/bih01.asp - 20k - Cached - Similar pages
[ More results from www.slobodnadalmacija.hr ]

Untitled Document
... je naglasio federalni ministar pravde Zvonko Mijan, inicijativa za ove izmjene potekla
je iz Koordinacijskog tima za borbu protiv terorizma BiH, a identicna ...
www.rtvbih.ba/2001/vijesti/decembar/18/v12.shtml - 24k - Cached - Similar pages

FEDERALNI ZAVOD ZA STATISTIKU
... FEDERALNI ZAVOD ZA STATISTIKU Zelenih beretki 26 SARAJEVO, Tel/Fax: 387 33 66 45
53, E-mail: bhstat@bih.net.ba. Copyright Š 2001 Federani zavod za statistiku. ...
www.fzs.ba/fzsb.htm - 10k - Cached - Similar pages

O nama - Naša adresa
... Federalni zavod za statistiku priprema i provodi statistička istraživanja od interesa
za Federaciju BiH na osnovu Zakona o statističkim istraživanjima u ...
www.fzs.ba/fzonama.htm - 11k - Cached - Similar pages
[ More results from www.fzs.ba ]

HDZ BiH VRATIO SE U FEDERALNI PARLAMENT
HDZ BiH VRATIO SE U FEDERALNI PARLAMENT 28. studenoga - Zastupnici
Hrvatske demokratske zajednice Bosne i Hercegovine vratili su ...
www.hrt.hr/vijesti/arhiv/2001/11/28/HRT0030.html - 3k - Cached - Similar pages

SBiH - Arhiva novosti
... Prema istraživanju, Stranka za BiH vodi u utrci za Parlament BiH sa 14 posto glasova,
te u utrci za Federalni parlament s 21 posto, potom slijedi SDA s 12 ...
www.zabih.ba/novosti/arhiva/021002/01.shtml - 11k - Cached - Similar pages

Pincom.info
... SARAJEVO - Ukupno ostvareni i raspoređeni javni prihodi u Federaciji BiH su u ... Kada
je u pitanju federalni proračun, prihodi su, prema informaciji Federalnog ...
www.pincom.info/posao/opsirnije.asp?ID=4045 - 37k - Cached - Similar pages

KO KRADE FEDERALNI BUDZET
... Zapanjujuce u prici o parama koje su trebali naplatiti federalni carinici za ... nije
formalno ispravljena glupost iz ugovora o gospodarskoj saradnji BiH i Hrvatske ...
www.bhdani.com/arhiva/74/tekst174.htm - 25k - Cached - Similar pages

Federalni zakon o pravima RVI i porodica poginulih
Federalni zakon o pravima RVI i porodica poginulih. ... Oko 100.000 dosadašnjih korisnika
prava na osnovu ranjavanja i smrti u redovima Armije BiH i Hrvatskog ...
www.bhdani.com/arhiva/233/t23317.shtml - 23k - Cached - Similar pages
[ More results from www.bhdani.com ]

Odluka kojom se donosi Zakon o trezoru u Federaciji BiH - [ Translate this page ]
... Odluka kojom se donosi Zakon o trezoru u Federaciji BiH. Monday, October 21, 2002. ... Izvještaje
pripremaju Federalni ministar i kantonalni ministri finansija. ...
www.ohr.int/decisions/econdec/ default.asp?content_id=28235 - 63k - Cached - Similar pages

Odluka kojom se donosi Zakon o riznici u Federaciji BiH
... Odluka kojom se donosi Zakon o riznici u Federaciji BiH. Monday, October 21, 2002. ... Izvještaje
pripremaju Federalni ministar i županijski ministri financija. ...
www.ohr.int/decisions/econdec/ default.asp?content_id=28236 - 63k - Cached - Similar pages
[ More results from www.ohr.int ]

2000/01/28 13:39 KAKO JE NESTAO ZAVOD ZA ZAPOŠLJAVANJE BIH
... za zapošljavanje, federalni premijer je potpisao Rješenje o imenovanju izvjesnog
Fikreta Hadžića, dotadašnjeg službenika Zavoda za zapošljavanje BiH, na ...
www.aimpress.org/dyn/pubs/archive/data/ 200001/00128-004-pubs-sar.htm - 11k - Cached - Similar pages

1997/05/08 15:11 ZASTUPNICKI DOM PARLAMENTA FEDERACIJE BiH
... Samo sto je federalni premijer Edhem Bicakcic izrazio svoje zadovoljstvo radom
Zastupnickog doma parlamenta Federacije BiH, iako njegovi zastupnici u toku ...
www.aimpress.org/dyn/pubs/archive/data/ 199705/70508-004-pubs-sar.htm - 13k - Cached - Similar pages
[ More results from www.aimpress.org ]

Nasa Borba - pisma citalaca Februar 1998 - : federalni distrikt u ...
... Previous message: A & B Jekic: "Priznanje Zaricu i ostalima". Saznajemo da
ce u Sarajevu, glavnom gradu BiH, biti ustanovljen federalni distrikt. ...
www.yurope.com/zines/nasa-borba/posta/14/0105.html - 5k - Cached - Similar pages


Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aida.
4 mins
  -> hvala

agree  A.Đapo
16 hrs
  -> hvala

agree  ljilja
16 hrs
  -> hvala

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
vidi objašnjenje


Explanation:
"Federalan", kako se to jasno vidi iz kolegicinog odgovora, odnosi se samo na Federaciju BH - jednog od entiteta Republike BiH. Drugi entitet (to je izraz koji se koristi u BiH) Republika Srpska ne koristi isti izraz već "republički".

Kada se govori o Republici BiH koristi se izraz "savezni".

Moram priznati da mi je Vaše pitanje pomalo nejasno, odnosno nisam baš siguran što Vas zanima ali mi se čini da je ovo odgovor na Vaše pitanje.

Neću Vam navoditi razno-razne linkove jer, siguran sam, možete ih i sami naći ako već niste.

Srdačan pozdrav!

Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Zivcic
3 hrs
  -> Hvala!

agree  Dubravka Zebec
6 hrs
  -> Hvala!

1 day13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Sugestija


Explanation:
Poštovani kolega,

kako biste ustanovili učestalost korištenja izraza koje ste naveli na dolje navedenom linku možete sami pretražiti hrvatski nacionalni korpus

"30-milijunski korpus suvremenoga hrvatskoga jezika

Kako za hrvatski do sada nema korpusa sastavljenih prema spoznajama koje pruža korpusna lingvistika (osim pilot korpusa od milijun riječi hrvatskoga rađenoga u ovoj instituciji), cilj je ovoga projekta sastavljanje i obradba reprezentativnih hrvatskih tekstova - starijih i suvremenih - u obliku sustavno kocipirana korpusa. "

Rezultati koje dobiljete na prvi su pogled malo zbunjujući, ali brzo ćete ući u štos.


http://www.hnk.ffzg.hr/jthj/tools.htm



    Reference: http://www.hnk.ffzg.hr/30m.htm
    Reference: http://www.hnk.ffzg.hr/
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 849
Grading comment
Od srca hvala. Nisam znao za ovaj projekt. Vjerujem kako ću ga često koristiti u daljnjem radu.